گران ترین بازیگران زن و مرد بالیوود در سال 2015 : سال 2015 نفس های آخرش را ...


سال 2015 نفس های آخرش را می کشد اما برای صنعت سینمای هند سالی پر از شگفتی و غیرقابل پیش بینی بود... وب سایت  کافه سینما: سال 2015 برای هندی ها پر از غافلگیری بود چه بسیار فیلم های پر هزینه که کارشناسان فروش بالایی برای شان متصور می شدند که شکست خوردند (مانند بمبئی ولوت) و فیلم های جمع و جوری که خوب فروختند.

خان های سینمای هند؛ ، سلمان و شاهرخ  فیلمهای پرفروشی داشتند. نخستین فیلم پرفروش سال Badlapur برای بازیگر جوان فیلم وارون دهاوان یک نقطه عطف رقم زد. آنوشکا شرما؛ با فیلم NH10 وارد عرصه تهیه فیلم شد. او خود در این فیلم نقش اصلی را بازی می کرد.

گران ترین بازیگر سال 2015 , گران ترین بازیگران ایرانی , دستمزد گران ترین بازیگران ایرانی را بدانیم

اما گران ترین بازیگران زن و مرد سینمای هند در سال 2015 را بشناسید. تفاوت دستمزد ستارگان زن و مرد بسیار فاحش است. ولی دستمزد بازیگران جوان رفته رفته به خان‌های سینمای هند نزدیک می شود.

رانبیر کاپور: برای هر فیلم 20-25 کرور روپیه دستمزد می گیرد. امسال یکی از بدترین سال های حرفه ای رانبیر کاپور بود. بمبئی ولوت ورشکسته ترین فیلم سال لقب گرفت. روی نفروخت .تنها فیلم نسبتا موفق او «تماشا» بود که امتیاز علی کارگردانی کرده است.

ترسناک ترین فیلم های 2015 , گران قیمت ترین ماشین دنیا , گران ترین



دیپیکا پادوکن: برای هر فیلم هشت کرور دستمزد می گیرد. در پیکو خوش درخشید. تماشا را کنار رانبیر کاپور بازی کرد. در حال حاضر باجیرو مستانی را روی پرده دارد.دیپیکا یکی از گران ترین بازیگر زن سینمای هند در این روزها است.

گران ترین گوشی دنیا , توریستی ترین شهرهای دنیا 2015 , گران ترین ماشین دنیا

رانویر سینگ:ده کرور برای هر فیلم دستمزد می گیرد. او امسال نقش های مختلفی را ایفا کرد. منتقدان همگی بازی او را در باجیرو مستانی در نقش یک شوالیه ماراتی  ستوده اند. در   Dil Dhadakne Do نقش یک پسر شهری را داشت.



وارون دهاوان: برای هر فیلم سه کرور دستمزد می گیرد. در نخستین فیلم پرفروش امسال «Badlapur» بازی کرد. در دو فیلم «دیواله»(خوش قلب) و «ABCD2» نیز نقش آفرینی کرده که هر دو پرفروش بوده اند.

بازیگران زن بالیوود , گرافیکی ترین بازی کامپیوتر 2015 , گران قیمت ترین خانه های جهان



 شاهرخ خان:برای هر فیلم 45 تا 50 کرور دستمزد می گیرد. در حال حاضر «دیوال» را روی پرده دارد. به نقل از مجله فوربس پردرآمدترین بازیگر امسال هند بوده و آشتی او با سلمان خان یکی از خبرهای داغ بود.

 گران ترین هتل های ایران , بهترین و گران ترین سیگار های جهان , پرفروش ترین فیلم های سال 2015



 آیشواریا رای:5 تا 7 کرور دستمزد می گیرد. پس از مدت ها با جازبا به سینماها بازگشت که فروش چندان بالایی نداشت.

گران ترین فلفل جهان , 6 گران ترین غذا و نوشیدنی جهان , گران ترین خودروهای ایران



سلمان خان:40-50 کرور دو فیلم پرفروش سال مال اوست. برادر بجرنگی و عشق گنج گران بهایی است.

مرفه ترین کشورهای دنیا 2015 , گران ترین برند کفش , ملبورن گران ترین شهربرای بچه دار شدن



کانگنا رانوت: 10-12 کرور روپیه. سال 2014 تمام جوایز بهترین بازیگر زن سال هند را برای ملکه گرفت. امسال فیلم موفق بازگشت تانو با مانو ازدواج می کند را داشت. او گران ترین بازیگر زن سینمای هند است.

آلوده ترین شهرهای جهان 2015 , مدل لباس بازیگران ایرانی در جشنواره ونیز 2015 , ملبرن گران ترین کشور برای بچه دار شدن



آجی دوگان:35-40 کرور روپیه.امسال فیلم دریشیام را روی پرده سینما داشت. او همسر کاجول است و به اتفاق همسرش کمپانی تهیه فیلم دارند.

ملبورن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , گران ترین هتل های اروپا



کرینا کاپور خان:8 کرور. او مانند همسرش سیف علی خان تنها یک فیلم در سال 2015 داشت:برادر بجرنگی که بسیار موفق بود.

گران ترین دامینی های فروخته شده در جهان , تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید



آنوشکا شرما:6-7 کرور روپیه. سال 2014 را با موفقیت پی.کی تمام کرد. امسال کمپانی تهیه خودش را تاسیس کرد و فیلمNH-10 را در مقام بازیگر و تهیه کننده در سال 2015 روی پرده داشت که بسیار موفق بود و موقعیت آنوشکا را در صنعت سینما بیش از گذشته پر رنگ کرد.

گران ترین کت جهان عکس , گران ترین شهرهای اروپا , معروف ترین بازیگران خارجی مرد



 پریانکا چوپرا:7 کرور. او این روزها در کانادا است و مشغول نقش آفرینی در   Quanticoبرای شبکه ای.بی.سی آمریکا. در باجیرو مستانی  و of Dil Dhadakne Doنقش آفرینی کرده است.

گران‌ترین برندهای پوشاک جهان , معروف ترین بازیگران مرد هالیوودی , گران قیمت ترین پنیر جهان



آکشی کمار:35 تا 40 کرور روپیه برای هر فیلم دستمزد می گیرد. ازپرکارترین بازیگران سینمای هند است. برادرها؛جبار برمی گردد؛.. از فیلم های او در سال 2015 است.

گران قیمت ترین پنیر جهان پنیر کازومارزو , عکس گران ترین گوشی , معروف ترین بازیگران خارجی



آمیتاب باچان:20 کرور روپیه: در سن 73 سالگی در پیکو گوی رقابت را از جوان ها ربود. شوی تلویزیونی    Aaj Ki Raat Zindagiبا تحسین روبه رو شد.

گران ترین خانه های دنیا , گران ترین سایت ایرانی , ترسناک ترین فیلم 2015



عامر خان: 40-45 کرور روپیه. امسال فیلمی روی پرده نداشت. مشغول بازی در دانگال بود. اما نظراتی که ابراز کرد بسیار خبرساز بودند. سال گذشته پی.کی را  روی پرده داشت. عامر خان بسیار کمال گرا است.

پرفروش ترین فیلم های 2015 هالیوود , گران ترین خانه خانه مقدم , عکس گران ترین ساعت های دنیا



سونام کاپور:5 کرور روپیه. دختر بزرگ آنیل کاپور امسال را خوشحال پشت سر گذاشت. در کنار دوست پدرش سلمان خان در عشق گنج گرانبهایی است نقش آفرینی کرد که بسیار موفق و پرفروش بود.

در Dolly Ki Doli نقش یک دختر کلاهبردار را ایفا کرد. این فیلم خیلی نفروخت اما منتقدان نتوانستند نقش آفرینی چشم گیر سونام را نادیده بگیرند.

جدید ترین فیلم های سال 2015 , قشنگ ترین فیلمهای دنیا در سال 2015 , بازیگران مرد بالیوود


ویدیو : گران ترین بازیگران زن و مرد بالیوود در سال 2015