گران‌‌ترین برنامه‌های موبایل : گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این روزها، بدون اپلیکیشن‌های ...


گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این روزها، بدون اپلیکیشن‌های کاربردی‌شان، بدون استفاده خواهند ماند. موج داشتن انواع اپ‌ها در حال حاضر بین بسیاری از کاربران این دستگاه‌های هوشمند بالا است. دنیای اقتصاد: گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این روزها، بدون اپلیکیشن‌های کاربردی‌شان، بدون استفاده خواهند ماند. موج داشتن انواع اپ‌ها در حال حاضر بین بسیاری از کاربران این دستگاه‌های هوشمند بالا است.

بسیاری از کاربران این دستگاه‌های دیجیتالی، برای عقب نماندن از دیگر کاربران، گاهی در دانلود اپلیکیشن‌ها آنقدر زیاده‌روی می‌کنند که شاید ماه به ماه هم به سراغ یکی از این اپ‌ها نروند. موج ایجاد شده در دانلود انواع اپلیکیشن‌ها باعث به وجود آمدن شرکت‌های نوپایی هم شده که به مدد همین اپلیکیشن‌های رنگارنگ به ثروتی باورنکردنی رسیده‌اند.

اما از سوی دیگر برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد دنیای تولید اپ‌های گوناگون تا مدت زمان زیادی به طول نخواهد کشید، چرا که نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که در آینده، دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها روی گوشی‌های هوشمند، کاهشی چشمگیر خواهد داشت.

مرکز پژوهشی ABI پیش‌بینی کرده که در سال‌های آینده رفتار کاربران گوشی‌های هوشمند با اپلیکیشن‌ها تغییراتی اساسی را پشت‌ سر خواهد گذاشت. کاهش پیوسته اپلیکیشن‌ها، یکی از آنها است. با همه اینها اپلیکیشن‌ها روی این دستگاه‌های هوشمند نقش‌های کاربردی، سرگرم‌کننده و... را برای صاحبانشان بازی می‌کنند. در کنار این اپ‌ها که گاه رایگان و گاه با قیمتی در حدود 5 تا 10 دلار به فروش می‌رسند، اپ‌هایی هم وجود دارند که قیمت بالا یکی از ویژگی‌های آنها است. در این گزارش چند اپلیکیشن گرانقیمت برای سیستم‌عامل‌های آندروید گوگل و iosشرکت اپل را معرفی می‌کنیم.

pcMapper Db

سیستم‌عامل: آندروید
قیمت: 149 دلار


گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا , گران قیت ترین موبایل دنیا , گران قیمت ترین موبایل دنیا

اگر عاشق جمع‌آوری داده‌ها از طریق GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) و ویرایش نقشه هستید. می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این اپ در دو نسخه توسط فروشگاه آنلاین گوگل به‌فروش می‌رسد. اگر به دنبال امکانات بیشتری هستید بهتر است نسخه 149 دلاری آن را بخرید اما اگر از پس پرداخت این هزینه برنمی‌آیید بهتر است نسخه 29 دلاری را انتخاب کنید.



Anesthesia Central


سیستم‌عامل: آندروید نسخه
قیمت: 147 دلار و 7 سنت


گران ترین موبایل دنیا , گران قیمت ترین گوشی موبایل 2016 , گران قیمت ترین ماشین دنیا

بعضی از نرم‌افزارها بی‌خود هم گران نیستند، چرا که کارآیی‌شان به اندازه یک کتاب آموزشی مهم است. برای مثال همین نرم‌افزار Anesthesia Central. یک متخصص بیهوشی پول زیادی را به واسطه شغل خود به دست می‌آورد. پس قطعا این گروه می‌توانند 147 دلار و 7 سنت بابت این نرم‌افزار آموزشی پرداخت کنند. این اپلیکیشن با نکات آموزشی خود، به متخصصان بیهوشی کمک می‌کند که کارشان را بهتر از همیشه انجام دهند.



The Most Expensive
Play App

سیستم‌عامل: آندروید
قیمت: 210 دلار

گران ترین , گران ترین گوشی دنیا , دانلود برنامه موبایل

این اپ فقط برای کاربرانی است که پول زیادی دارند. در واقع نباید انتظار داشته باشید با پرداخت 210 دلار این اپلیکیشن کارآیی خاصی برای شما داشته باشد. کاری که این اپ می‌کند این است که به کاربران دستگاه‌های آندروید چهار افزونه طلایی می‌دهد که روی صفحه نمایشگرشان قابل مشاهده است.



Emergency Central

سیستم‌عامل:‌ آندروید
قیمت: 162دلار و 43 سنت


گران ترین ماشین دنیا , امن ترین موبایل جهان؟ , گران قیمت ترین خانه های جهان
این اپلیکیشن شاید لیاقت پرداخت 162 دلار را داشته باشد چرا که یک اورژانس همراه است. این اپلیکیشن پر است از اطلاعات گوناگون دنیای طب. راهنمای استفاده از داروها، شناخت و راه مبارزه با بیماری‌ها، راهنمای طب اورژانس، راهنمای طبی تست‌های اورژانسی، دسترسی به مجله‌های پزشکی و... از جمله کاربردهای این اپ گرانقیمت برای کاربرانش است.



Got Cash

سیستم‌عامل: آندروید
قیمت: 196 دلار و 16 سنت

گران ترین هتل های ایران , بهترین و گران ترین سیگار های جهان , گران ترین فلفل جهان

این هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های طراحی شده برای سیستم‌عامل آندروید است که تنها کاربرد آن خالی کردن جیب شماست. برخی کاربران اینترنتی در انتقاد به کارکرد این اپ پیشنهاد داده‌اند که بهتر بود نام این اپ «بی‌فایده» گذاشته می‌شد. این اپ برای افرادی طراحی شده که به دنبال خلاص شدن از شر پول‌های نقد خود هستند.



BarMax CA

سیستم‌عامل: ios
قیمت: 999 دلار 99 سنت


6 گران ترین غذا و نوشیدنی جهان , گران ترین خودروهای ایران , پرفروش ترین موبایل

اپلیکیشن‌های آندروید نیستند که قیمت‌های باور نکردنی دارند؛ چرا که در دنیای اپ‌های تولید شده برای سیستم‌عامل ios می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را پیدا کنید که رقم‌های نجومی دارند. برای مثال نرم‌افزار BarMax CA.
این نرم‌افزار جامع‌ترین اپلیکیشن برای دانشجویان رشته حقوق است که با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد. این اپ که توسط جمعی از اساتید دانشگاه هاروارد طراحی شده است، بیش از ۲۵ کیلوگرم صفحه کتب حقوق ایالات متحده را در فضای ۱ گیگابایتی خود جای داده و به گفته خیلی‌ها ارزشی بیش از قیمت خود را دارا است.



VIP Black

سیستم‌عامل: ios
قیمت: 999 دلار و 99 سنت


گران ترین برند کفش , ملبورن گران ترین شهربرای بچه دار شدن , امن ترین موبایل جهان

این نرم‌افزار هم از روی قیمت آن مشخص می‌کند که تنها برای افراد میلیونر و عضو باشگاه HNWI (افراد دارای اعتبار بالای اجتماعی) قابل خریداری است . این اپلیکیشن می‌تواند برنامه‌های روزانه این افراد را با توجه به برنامه‌ای که به آن داده می‌شود مرتب و منظم کند. کاربر این نرم‌افزار از طریق آن می‌تواند هنگامی که قصد رفتن به تعطیلات را داشته باشد بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و جت‌های شخصی را برای خود رزرو کند تا با خیالی آسوده به سفر بپردازد. همچنین کاربر میلیونر این اپ می‌تواند از طریق VIP Black با دیگر افراد ثروتمند قرارهای کاری بگذارد و سطح روابط تجاری خود را گسترش دهد.



Lexi-DENTAL
COMPLETE


سیستم‌عامل: ios
قیمت: 285 دلار


ملبرن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , ملبورن گران ترین کشور برای بچه دار شدن , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

این هم یکی دیگر از نرم افزار‌های پزشکی اما در رشته دندانپزشکی است. این اپلیکیشن قابلیت‌های فوق العاده‌ای دارد برای مثال دارای منابع کامل و تخصصی از تهدیدها و مشکلات و بیماری‌های دهان و دندان است و یک مرجع قابل رجوع سریع و مناسب برای متخصصان و دانشجویان دندانپزشکی به حساب می‌آید.



Proloquo2Go


سیستم‌عامل: ios
قیمت: 189 دلار و 99 سنت


گران ترین هتل های اروپا , گران ترین دامینی های فروخته شده در جهان , تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

این نرم افزار می‌تواند بهترین کمک برای افراد باشد که قدرت حرف زدن خود را از دست داده‌اند. این اپلیکیشن در واقع اپی است برای تبدیل متن به صدا. مهم‌ترین مشخصه‌ای که این اپلیکیشن را از دیگر اپلیکیشن‌های تبدیل متن به صدا متمایز می‌کند وجود نشانه‌هایی است که کار را بسیار سریع‌تر می‌کند و لازم نیست شما همه چیز را کلمه به کلمه تایپ کنید.



iDcrm

سیستم‌عامل: ios
قیمت: 149 دلار و 99 سنت


غیر فعال کردن برنامه های پیش فرض ویندوز 10 موبایل , با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , چرا از برنامه ردیابی موبایل استفاده کنیم ؟

iDcrm یک نرم‌افزار تجاری است که ارتباط میان افراد تاجر و مشتریانشان را حفظ می‌کند.

توجه به اینکه زبان‌های بسیاری توسط این نرم‌افزار قابل ترجمه به زبان شماست به راحتی می‌توانید با مشتریان بین‌المللی خود نیز ارتباط برقرار کنید. با این اپ مشتریان خود را از طریق iphone خود سازمان‌دهی کنید.


ویدیو : گران‌‌ترین برنامه‌های موبایل