گرانترین پنتهاوس نیویورک از آن امیرِ قطر : بالاخره نام شخصی که گرانبها ترین ...


بالاخره نام شخصی که گرانبها ترین پنت هاوس نیویورک را خریداری کرده بود افشا شد. این شخص کسی نیست به جز امیر قطر، که این پنت هاوس را به بهای 100 میلیون دلار خریداری کرده است.



پادشا:
بالاخره نام شخصی که  گرانبها ترین پنت هاوس نیویورک را خریداری کرده بود افشا شد. این شخص کسی نیست به جز امیر قطر، که این پنت هاوس را به بهای 100 میلیون دلار خریداری کرده و قصد دارد 4 واحد دیگر را در همان ساختمان بخرد.

نیویورک , نیویورک تایمز , هزینه زندگی در نیویورک

این پنت هاوس در ماه می به فروش رسید ولی نام خریدار آن فاش نشده بود. سازنده این ساختمان عظیم روز 18 می فروش این پنت هاوس را تایید کرده ولی از افشای نام خریدار خودداری کرده و گفته بود "یک خانواده خوب آن را خریداری کرده اند".

 شیخ حامد ابن جاسم  التانی دارای 2 همسر و 15 فرزند است. وی که این پنت هاوس را به بهایی بین 90 تا 100 میلیون دلار خریده بود، می خواهد با خریدن 4 واحد دیگر در همان ساختمان، هزینه پرداختی را به 250 میلیون دلار برساند.البته  این ساختمان هنوز در دست ساخت است و ساخت آن تا سال دیگر به  طول خواهد انجامید.

به گزارش پادشا، پنت هاوس مذکور دارای یک سالن بسیار بزرگ، حداقل 5 اتاق خواب، 4 شومینه، پنجره های بسیار بلند و یک اشکوب بزرگ است.

گرانترین ماشین ایران , دانشگاه نیویورک , گرانترین اکانت کلش

گرانترین ماشین دنیا , گرانترین جواهرات , گرانترین خانه های تهران    گرانترین استخر تهران , گرانترین دامنه های ایران , هفته مد نیویورک



ویدیو : گرانترین پنتهاوس نیویورک از آن امیرِ قطر