گرانترین مدارک و رشته های تحصیلی در آمریکا کدامند؟ : در زیر لیستی از گرانترین ...


در زیر لیستی از گرانترین مدارک تحصیلی در آمریکا فراهم نموده ایم و همانطور که مشاهده می کنید دانشگاه های مربوط به آنها اکثراً در ساحل شرقی آمریکا و بیشتر در ایالت نیویورک واقع شده اند.      
پادشا: هزینه های تحصیلات عالی در آمریکا در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است. همه چیز در رابطه با تحصیلات از جمله شهریه ها، هزینه های خوابگاه، تغذیه، بیمه دانشجویی و غیره گرانتر شده اند. البته همه رشته ها هزینه های یکسانی ندارند. رشته هایی هم هستند که در کل پرهزینه تر از رشته های دیگر بوده و شهریه، هزینه خوابگاه و تغذیه و فعالیت های دانشجویی فوق برنامه در آنها گرانتر است. مدارک حرفه ای و مدارک مربوط به هنرهای زیبا بالاترین هزینه ها را دارند. مدارک پزشکی و حقوقی نیز در رده های بالای لیست گرانترین مدارک تحصیلی هستند. در زیر لیستی از گرانترین مدارک تحصیلی در آمریکا فراهم نموده ایم و همانطور که مشاهده می کنید دانشگاه های مربوط به آنها اکثراً در ساحل شرقی آمریکا و بیشتر در ایالت نیویورک واقع شده اند.

10. دانشگاه وزلیان (Wesleyan University) رشته "مطالعات فیلم"، کل شهریه: 218370 دلار


دانشگاه وزلیان در میدل تاون کانکتیکات واقع شده و نباید با دانشگاه وزلیان اوهایو یا دانشگاه وزلیان ایندیانا اشتباه گرفته شود. این دانشگاه در سال 1831 تأسیس شد و یکی از دانشگاه های محبوب و معروف در رشته هنرهای لیبرال است. دانشجویانی که وارد دانشگاه وزلیان می شوند تشویق می شوند تا خدمات داوطلبانه و انسان دوستانه انجام دهند. حتی بعضی از فارغ التحصیلان این دانشگاه انسان های خیر و نیکوکاری شده اند. در وزلیان، رشته مطالعات فیلم در میان گرانترین رشته هایی است که تدریس می شود. مجموع شهریه های مقطع کارشناسی این رشته 218370 دلار است.

بهترین رشته های تحصیلی در آمریکا , کنکور مشاوره انتخاب رشته تحصیلی , پذیرش تحصیلی آمریکا تحصیل در آمریکا اخذ ویزای دانشچویی

9. دانشگاه باکنل (Bucknell University) رشته "بیوشیمی"، کل شهریه: 219330 دلار


دانشگاه باکنل در سال 1846 در لوئیسبرگ پنسیلوانیا تأسیس شد. درصد دانشجویان خانم به آقا در این دانشگاه 51 به 49 است. باکنل بالاترین نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان ورزشکار را در آمریکا دارد. این دانشگاه در مقایسه با دانشکده های علوم انسانی دیگر، کلاس ها و دوره های تحصیلی بیشتری دارد و بیش از 50 رشته تحصیلی ارائه می دهد. دانشکده مهندسی آن در سطح ملی از رده بالایی برخوردار است. مدرک بیوشیمی این دانشگاه با شهریه 219330 دلاری یکی از گرانترین مدارکی است که به دانشجویان فارغ التحصیل داده می شود.

رشته های تحصیلی , ترجمه مدارک تحصیلی , رشته تحصیلی

8. کالج کانکتیکات (Connecticut College) رشته "موسیقی و تکنولوژی"، کل شهریه: 219950 دلار


کالج کانکتیکات در سال 1911 در نیولاندن کانکتیکات تأسیس شد. این دانشکده فقط یک سوم از کل دانشجویان متقاضی را می پذیرد. این کالج کالجی خصوصی در رشته علوم انسانی است. تا سال 1969 کالج کانکتیکات فقط دانشجویان خانم را می پذیرفت. ولی از آن به بعد آقایان نیز پذیرفته شدند و تیم های ورزشی بانوان و آقایان با نماد شتر معرفی شدند. با آنکه رشته علوم اقتصادی محبوب ترین رشته در این کالج است، ولی مدرک "موسیقی و تکنولوژی" گرانترین رشته این کالج است که کل شهریه آن 219950 دلار است.

انواع رشته های تحصیلی , معرفی رشته های تحصیلی , رشته مدارک پزشکی

7. کالج واسار (Vassar College) رشته مطالعات رسانه، کل شهریه: 223525 دلار


کالج واسار در شهر پاکیپسی ایالت نیویورک واقع شده و در اصل کالج مخصوص بانوان بوده است. واسار در سال 1861 در هادسون والی نیویورک تأسیس شد و حالا یکی از بهترین کالج های کشور آمریکا محسوب می شود. مجله فوربس کالج واسار را در رده 25 بهترین کالج های ایالات متحده قرار داده است. این دانشکده علوم انسانی بسیار سخت گیر است و هر سال فقط 23 درصد از متقاضیان تحصیل در این کالج را می پذیرد. رشته مطالعات رسانه این کالج 223525 دلار هزینه دارد که یکی از گرانترین رشته های ارائه شده در این کالج است.

لیست رشته های تحصیلی , تست روانشناسی انتخاب رشته تحصیلی , مشاوره تحصیلی انتخاب رشته

6. کالج بارد (Bard College) رشته "موسیقی"، کل شهریه: 271375 دلار


این کالج در اناندیل-آن-هادسون در ایالت نیویورک واقع شده است که در سال 1860توسط کلیسای اسقفی تأسیس شد. نام اصلی این کالج، کالج سنت استیون بود. این دانشده به عنوان یکی از لیبرال ترین دانشگاه های ایالات متحده شناخته می شود و نرخ پذیرش آن 35 درصد است. شهریه های رشته "موسیقی" در کالج بارد 271375 دلار است.

رشته حسابداری در آمریکا , رشته حسابداری موضوع این رشته تحصیلی  , آینده شغلی رشته بهداشت مدارک ÷زشکی

5. کالج سنت جانز (St. John’s College) مدرک کارشناسی ارشد رشته "علوم انسانی"، کل شهریه: 308392 دلار


کالج سنت جانز کالج خصوصی علوک انسانی است که در سال 1696 در حومه آناپولیس در مریلند تأسیس شد و شاید بخاطر این معروف باشد که محل قرار گرفتن آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده است. این دانشکده در نزدیکی خلیج چسپیک قرار گرفته و بسیار کوچک است و برای هر 1 تا 7 دانشجو یک استاد وجود دارد. در این دانشکده کوچک شهریه های مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم انسانی 308392 دلار است.

ایا برای رشته تحصیلی مهندسی پزشکی کاراست , معرفی رشته تحصیلی برق , معرفی رشته تحصیلی برق قدرت

4. کالج ترینیتی (Trinity College) رشته "سیاست عمومی و حقوق"، کل شهریه: 308490 دلار

کالج ترینیتی در شهر هارتفورد کانکتیکات واقع شده است. در سال 1969 این کالج با پذیرفته شدن خانم ها تبدیل به کالجی هم آموزشی شد. این کالج علوم انسانی برای هر ده دانشجو یک استاد دانشگاه دارد. حدود یک سوم متقاضیان ورود به این کالج هر سال پذیرفته می شوند. پردیس این کالج روی زمینی 100 جریبی قرار گرفته و برای دانشجویان خارج از کشور نیز پردیسی در شهر رم ایتالیا دارد. مدرک رشته سیاست عمومی و حقوق این کالج شهریه 308490 دلاری دارد.

عکس مدارک تحصیلی , رشته تحصیلی ارتباط تصویری , رشته ی تحصیلی تیاتر

3. دانشگاه کلمبیا (Columbia University) مدرک کارشناسی ارشد رشته "مدیریت بازرگانی"، کل شهریه: 317030 دلار

دانشگاه کلمبیا به عنوان قدیمی ترین دانشگاه نیویورک در سال 1754 تأسیس شد. کلمبیا دانشگاهی خصوصی است و از لحاظ انتخاب دانشجو در رده سوم قرار دارد. سه نفر از رؤسای جمهور آمریکا در این دانشگاه لیگ آیوی تحصیل کرده اند. روزولت ها در رشته حقوق و باراک اوباما در کلمبیا درس خوانده اند. بسیاری از کاندیداهای نوبل هم جزو فارغ التحصیلان دانشگاه کلمبیا بوده اند. پردیس این دانشگاه در نیویورک سیتی قرار دارد. دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از کلمبیا باید 317030 دلار هزینه کنند که یکی از گرانترین رشته های تحصیلی در کشور آمریکا است.

معرفی رشته تحصیلی نمایش , رشته تحصیلی حمید فرخ نژا , معرفی رشته های تحصیلی دبیرستان

2. دانشگاه واندربیلت (Vanderbilt University) رشته "حقوق"، کل شهریه: 375620 دلار


واندربیلت تنها دانشگاه این لیست است که در ساحل شرقی آمریکا واقع نشده است. این دانشگاه که در نشویل واقع شده است در سال 1873 توسط کلیسای اسقفی ساوث متودیست تأسیس شد. تا سال 1914 این دانشگاه هیچ ارتباطی با کلیسا نداشت. واندربیلت یکی از بزرگترین کارفرمایان در تنسی است و بخاطر مرکز پزشکی اش مشهور است. هر ساله فقط 12 درصد از متقاضیان تحصیلی در این دانشگاه پذیرفته می شود. بدست آوردن مدرک حقوق از این دانشگاه 375620 دلار هزینه دارد.

مدرک رشته تحصیلی برای ثبت شرکت , رشته های تحصیلی مناسب برای خانم ها , اطلاعاتی در مورد رشته ی تحصیلی ژیومورفولوِژی

1. کالج سارا لارنس (Sarah Lawrence College) رشته "تاریخ و حقوق"، کل شهریه: 402962 دلار


کالج سارا لارنس در سال 1926 به عنوان کالجی دخترانه تأسیس شد. نیم قرن بعد در سال 1968 این کالج هم آموزشی شد و آقایان نیز در آن پذیرفته شدند. مؤسس این دانشگاه که ثروتش را از بازار املاک و مستغلات بدست آورده بود این کالج که در برانکس ویل نیویورک واقع است را به یاد همسرش، سارا لارنس، نامگذاری کرد. کالج سارا لارنس یکی از گرانترین کالج ها با بیشترین شهریه های دانشجویی است و تعداد زیادی از دانشجویان آن (65 درصد) از بورس ها و کمک هزینه های تحصیلی بهره می برند. گرفتن مدرک در رشته تاریخ و حقوق از این کالج سختگیر 402962 دلار خرج دارد.

نام رشته تحصیلی , علاقه به رشته تحصیلی رشته عکاسی , علاقه به رشته تحصیلی عکاسی


ویدیو : گرانترین مدارک و رشته های تحصیلی در آمریکا کدامند؟