گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟ : لوازم آرایشی می توانند به افزایش زیبایی ...


لوازم آرایشی می توانند به افزایش زیبایی کمک کنند و آراستگی و اعتماد به نفس فرد را بالا ببرند. ولی این روزها گویا داشتن محصولات آرایشی خاص نوعی سرمایه گذاری می شود و دلیل آن نیز سنگ های قیمتی و جواهراتی است که به این لوازم چسبانده شده است.



پادشا: لوازم آرایشی می توانند به افزایش زیبایی کمک کنند و آراستگی و اعتماد به نفس فرد را بالا ببرند. ولی این روزها گویا داشتن محصولات آرایشی خاص نوعی سرمایه گذاری می شود و دلیل آن نیز سنگ های قیمتی و جواهراتی است که به این لوازم چسبانده شده است. بله درست شنیدید، جواهرات! این لوازم آرایشی گران قیمت برای ثروتمندان طراحی و ساخته می شود و فقط گروه کوچکی در دنیا هستند که توانایی مالی خرید لوازم زیر را دارند:

5. مژه مصنوعی های Kre-At Beauty از جنس طلا و الماس، قیمت: 1350 دلار

این برند که در سال 2009 توسط تیلور چانگ-بابائیان تأسیس شده است همه تلاشش را وقف ارائه این نوع مژه های مصنوعی به آرایشگران ستاره ها و چهره ها می کند. چانگ معتقد است که آرایش نه تنها ظاهر خانم ها را عوض می کند، بلکه احساس آنها در مورد خودشان را نیز بهتر می کند. او در فضای فشن شو ها، مراسم اهدای جوایز مختلف و عکس برداری برای مجلات بزرگ شده است و مشاهده کرده که چقدر مژه های مصنوعی در تکمیل آرایش ستاره ها سهم دارد. او همه تلاشش را برای ساخت مژه هایی گذاشته که زیبایی طبیعی فرد را افزایش می دهند. بعضی از مجلاتی که از محصولات Kre-At Beauty استفاده می کنند عبارتند از Ebony، Elle، In Style، Marie Claire، Prevention، Teen Prom و US Weekly.

گرانترین لوازم دنیا , گرانترین لوازم تورهای دنیا , گرانترین لوازم لوکس دنیا

فروشگاه او در حال حاضر 22 مدل مختلف مژه مصنوعی دارد. مژه های این فروشگاه به سه گروه تقسیم می شوند: مژه های طبیعی برای استفاده روزانه یا برای آماتورها، مژه های دودی برای مجالس و با لباس شب، مژه های کریستالی که روی آنها کریستال های سواروسکی چسبانده شده و برای تیپ های شیک و پر زرق و برق طراحی شده اند.

در سال 2011، این شرکت مژه هایی از طلای 18 عیار و الماس طراحی کرد. این مژه ها اختصاصاً برای بارنیز در نیویورک طراحی شده بودند. با آنکه این شرکت مژه های مقرون به صرفه ای به قیمت 16 دلار دارد، ولی مژه های طلایی و الماسی آن برچسب قیمت 1350 دلاری خورده اند.


4. لاک های Essie Cosmetics، قیمت: 55000 دلار

Essie Cosmetics در واقع نام یک سالن خدمات ناخن است که در سال 1981 خانم اسی واینگارتن آن را تأسیس کرد. ایده او این بود که لاک های بسازد که رنگ های منحصر بفرد و شادی داشته باشند. از همه مهمتر اینکه رنگ ها باید بانمک و باکلاس می بودند. بعد او خودش شروع به تولید این محصولات نمود که در نهایت دنیای فشن و شو را با رنگ های جدیدش تحت تأثیر قرار داد. در همین راستا، مدل ها و ستاره های مختلفی دوست داشتند که محصولات او را امتحان کنند.

لوازم آرایش , خرید لوازم آرایش , کیف لوازم آرایش

یکی از رنگ های جدیدی که او خلق کرد، رنگ پلاتینه بود. در حالیکه یک لاک نرمال او به قیمت گزاف 250 دلار فروخته می شد، این کمپانی قدمی فراتر برداشت و با مجله Allure تیمی تشکیل دادند و با Platinum Guild International شریک شدند. این کمپانی از کمک جانسون ماتی، عرضه کننده پلاتین از بریتانیا نیز بهره گرفت.

سپس این کمپانی از هنری دانی طراح کمک خواست تا یک لاک ویژه به رنگ پلاتینه تولید کند. در نتیجه محصولی ساخته شده که قوطی آن از پلاتین خالص بود و داخل آن با پودر پلاتین لاک پر شده بود. در نهایت شما بخاطر رنگ زیبای لاک پول نمی پردازید، بلکه برای قوطی زیبای پلاتین آن، 55000 دلار پرداخت می کنید.


3. رژ لب Guerlain با تزئینات الماس، قیمت: 62000 دلار

گوئرلین در واقع کمپانی تولیدکننده عطر است که در سال 1828 در فرانسه تأسیس شده است. این کمپانی و نام آن همیشه در این صنعت با احترام یاد می شده است. عطرهای آن رایحه منحصر بفردی دارند که با نام گوئرلیناد شناخته می شوند. گوئرلین از زمان تأسیس تابحال، حدود 300 عطر مختلف عرضه کرده است.

فروش لوازم آرایش , فروشگاه لوازم آرایش , خرید اینترنتی لوازم آرایش

گروه لوئی ویتون که بعداً بر کلاس و پرستیژ محصولات گوئرلین تأکید می کرد، حالا مالک این کمپانی شده است. گوئرلین از زمان الحاق به لوئی ویتون تابحال خط تولید خود را به لوازم آرایش و محصولات پوستی گسترش داده است و 13 بوتیک زیبایی و اسپای بین المللی دارد که 5 تا از آنها در فرانسه هستند.

یکی از محصولاتی که در این بوتیک ها فروخته می شوند، رژ لب است. هر واحد از رژ لب های گوئرلین معمولاً 48 دلار است، ولی مدلی عرضه شده است که از طلای 18 عیار ساخته شده و با الماس تزئین شده است. حتی مدل هایی وجود دارد که با یاقوت و زمرد تزئین شده اند. کل تیوب آنها 110 گرم وزن دارد.


2. لاک ناخن طلایی Models Own، قیمت: 130740 دلار

کمپانی اکسسوارهای رنگی و فشن Models Own در سال 2008 تأسیس شده است و خط تولید کاملی از لوازم آرایشی برای چشم، لب، ناخن و صورت دارد. بعضی از محصولات آن شامل لاک ناخن، رژ لب، سایه چشم، خط چشم و غیره می شوند.

گرانترین ماشین دنیا , لوازم آرایش مک , زیباترین زن دنیا بدون آرایش

لاک ناخن های آن معمولاً هر واحد 8 دلار هستند. ولی مدلی وجود دارد که درپوش آن با 1118 الماس تزئین شده است و قیمت آن بالای 130 هزار دلار است.


1. ریمل H. Couture Beauty، قیمت: 14 میلیون دلار

برند H. Couture Beauty یک کمپانی لوازم آرایشی است که در سال 2006 توسط تیشا اسمیت والز تأسیس شده است. این کمپانی در ابتدا ریمل هایی تولید می کرد که تیوب آنها با 1000 کریستال سواروسکی تزئین می شدند. ولی به سفارش یکی از مشتریان ریملی از طلای 18 عیار با 2500 الماس آبی و رژ لبی با پوشش طلای 18 عیار و 1200 الماس صورتی تولید کرد. در بسته این ریمل خدمات مادام العمر نگهداری، پر کردن مجدد ریمل و پشتیبانی 24 ساعت در 7 روز هفته، تخفیفات و بسته بندی و غیره وجود دارد.

گرانترین ماشین های دنیا , گرانترین پنیر دنیا , گرانترین ماشین دنیا 2016


ویدیو : گرانترین لوازم آرایش دنیا کدامند؟