گرانترین خانه منهتن به قیمت 125 میلیون دلار! : محله منهتن نیویورک، منطقه ای ...


محله منهتن نیویورک، منطقه ای است که پنت هاوس 115 میلیون دلاری استیون کوهن و خانه اربابی 90 میلیون دلاری وول ورث در آن قرار دارد. حالا پنت هاوس 125 میلیون دلاری زیر را هم به آنها اضافه کنید.




پادشا: خانه های نیویورک نه تنها هزاران دلار گرانتر از خانه های معمولی در کل کشور هستند، بلکه محله منهتن نیویورک، منطقه ای است که پنت هاوس 115 میلیون دلاری استیون کوهن و خانه اربابی 90 میلیون دلاری وول ورث در آن قرار دارد. حالا پنت هاوس 125 میلیون دلاری زیر را هم به آنها اضافه کنید.


قیمت گرانترین خانه ایران , قیمت دلار , قیمت روز دلار

این خانه که طبق شایعات ابتدا 120 میلیون دلار قیمت داشت، با وساطت و دلالی آژانس بین المللی ساتیبیز و به قیمت 125 میلیون دلار وارد بازار شد. این خانه که در پلاک 795 خیابان پنجم منهتن و در "آپر ایست ساید" واقع شده است، پنت هاوسی است که طبقات 41، 42 و 43 ساختمان را اشغال کرده است. کل آپارتمان 16 اتاقه است و 5 حمام سوئیت و 6 حمام معمولی دارد، به علاوه 4 بالکن با نمای کاملی از منهتن.


قیمت دلار امروز , قیمت دلار کانادا , قیمت دلار دولتی

همانطور که انتظار می رفت، بخش های نشیمن آن بزرگ هستند و سقف آن بلند است، پنجره های بزرگی دارد و جزئیات معماری آن فراوان است. یک آسانسور شخصی هم هر سه طبقه را بهم وصل می کند. این خانه یک سوئیت جداگانه مهمان هم دارد و برای کارکنان منزل اتاق های جدا وجود دارد. 5 شومینه سبک قرن هفدهم، هجدهم و نوزدهمی هم در این پنت هاوس دیده می شود


افزایش قیمت دلار , قیمت خانه , قیمت دلار استرالیا

قیمت دلار آمریکا , علت افزایش قیمت دلار , دلیل افزایش قیمت دلار

این خانه قبلاً متعلق به مارتین زوایگ، نویسنده و تحلیلگر بازار بورس بود که در ماه فوریه و در سن 70 سالگی فوت کرد. او به خاطر پیش بینی های درست از سقوط بازار در سال 1987 سه روز قبل از وقوع آن، معروف شد. او در سال 1999 این آپارتمان را به قیمت 21.5 میلیون دلار (تماماً با پول نقد) خرید. هر کس این پنت هاوس را می خرد، نگران 439002 دلار پرداخت ماهانه رهن نیست (با فرض 20 درصد پرداخت کمتر در رهن 30 ساله)، ولی باید صورتحساب ماهانه 47000 دلاری را برای هزینه های نگهداری بپردازد.


دلار قیمت , قیمت دلار در ایران , قیمت امروز دلار

قیمت خانه در تهران , قیمت دلار روز , قیمت دلار آزاد


ویدیو : گرانترین خانه منهتن به قیمت 125 میلیون دلار!