گاومیش 610 اسب بخاری لامبورگینی +عکس : لامبورگینی Huracan، جانشین مدل جنجالی ...


لامبورگینی Huracan، جانشین مدل جنجالی گالاردو رسما به صحنه آمد. نمایش عمومی این خودروی 610 اسب بخاری در ماه مارس /اسفند پیش رو در موتورشوی ژنو روی می دهد. خبرآنلاین: لامبورگینی Huracan، جانشین مدل جنجالی گالاردو رسما به صحنه آمد. نمایش عمومی این خودروی 610 اسب بخاری در ماه مارس /اسفند پیش رو در موتورشوی ژنو روی می دهد.

جانشین گالاردو، یعنی لامبورگینی Huracan رسما به صحنه آمد. نام این مدل از یکی از گاومیش‌های معروف اسپانیایی گرفته شده که جسارت و حس مبارزه طلبی اش زبانزد خاص و عام بوده است. در نام‌گذاری لامبورگینی اوراکان همچنین عبارت 610-4 LP به چشم می‌خورد که به قدرت چشمگیر آن اشاره دارد.

موتور اوراکان بر طبق سنت لامبورگینی تنفس طبیعی است و از سیلندرهای متعدد سود می‌جوید. موتور 5.2 لیتری و 10 سیلندر آن در دور موتور 8250 دور در دقیقه 610 اسب بخار قدرت تولید می‌کند در حالی که حداکثر گشتاور آن به مقدار 560 نیوتن متر در دور موتور 6500 دور در دقیقه در دسترس است.

یک جعبه دنده 7 سرعته و دو کلاچه LDF و یک سیستم چهارچرخ محرک با کنترل کاملا الکترونیکی مسئول تبدیل قدرت موتور به عملکرد مسحورکننده اوراکان هستند. سه حالت عملکرد یعنی استرادا، اسپورت و کورسا پاسخ ساسات و گیربکس، کیفیت صدا، کنترل پایداری و رفتار سیستم تمام چرخ محرک را مشخص می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید سیستم متغیر فرمان به نام فرمان دهی دینامیک لامبورگینی و همچنین کنترل سیستم تعلیق را نیز دریافت کنید.

از آن جایی که وزن کل خودرو 1422 کیلوگرم است نسبت قدرت به وزن آن تنها 2.33 کیلوگرم بر اسب بخار است. به کارگیری آلومینیوم و فیبرکربن در شاسی در این امر تاثیر بسزایی داشته است. در نتیجه شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 3.2 ثانیه به طول می‌انجامد. علاوه براین وزن کم تر خودرو مصرف سوخت را نیز پائین می‌آورد. استفاده هوشمندانه از هر دو حالت تزریق مستقیم و غیرمستقیم سوخت و بهره گیری از سیستم استارت استاپ هم نقش موثری در مصرف سوخت 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و میزان آلایندگی 290 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر اوراکان داشته است.

درون کابین یک پانل ابزار 12.3 اینچی TFT با انبوهی از اطلاعات قرار گرفته است. البته بعید است برای مشاهده همه این اطلاعت فرصت مناسب داشته باشید چراکه ممکن است از جدول کنار خیابان سر در بیاورید!

در قسمت خارجی شاهد طراحی جسورانه، منحصربفرد، جدید و در عین حال پایبند به اصول لامبورگینی هستیم.

نمایش عمومی این مدل در ماه مارس /اسفند آینده در نمایشگاه خودروی ژنو روی می‌دهد.

غول 770 اسب بخاری لامبورگینی را ببینید  , بخاری , بخاری گازی

بخاری برقی , لامبورگینی , بخاری بدون دودکش

خرید بخاری گازی , قیمت بخاری گازی , خرید بخاری

بخاری گازی دیواری , بخاری انرژی , قیمت انواع بخاری گازی

بخاری نفتی , لامبورگینی اوراکان , لامبورگینی در ایران

لامبورگینی سنتناریو , لامبورگینی آونتادور , لوله بخاری

لامبورگینی هوراکان , قیمت بخاری بدون دودکش , لامبورگینی 2016

بخاری ها , قیمت لامبورگینی , لامبورگینی اونتادور

بخاری هیزمی , لامبورگینی ایرانی , قیمت لامبورگینی 2016

عکس لامبورگینی , سرد بودن لوله بخاری , قیمت بخاری گازی بدون دودکش

ods بخاری , قدرت بخاری گازی , راهنمای خرید بخاری گازی

گرم کردن اتاق بدون بخاری , زمستانی گرم با بخاری , سرویس بخاری گازی

اطلاعات درباره خرید بخاری , لوله بخاری در آب , آیا بخاری بدون دودکش خطرناک است

بخاری گازسوز , راهنمای خرید بخاری برقی , دیدار با غول جدید لامبورگینی از نزدیک

بخاری مدارس , بخاری چوبی , بخاری حمام

سنسور بخاری گازی , قیمت لامبورگینی ایرانی , گوشی موبایل لامبورگینی

ماشین لامبورگینی , لامبورگینی اوانتادور , خرید لامبورگینی


ویدیو : گاومیش 610 اسب بخاری لامبورگینی +عکس