گارسیا: ترسی از اخراج ندارم : سرمربی جالوروسی پس از تساوی شب گذشته برابر آث‌میلان ...


سرمربی جالوروسی پس از تساوی شب گذشته برابر آث‌میلان اظهار داشت که هیچ ترسی از اخراج ندارد زیرا تمام سعی خود را کرده است. خبرگزاری فارس: رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم پس از تساوی تیمش برابر آث‌میلان اظهار داشت که در نیمه اول آنها مستحق برد بودند اما در نیمه دوم شایسته شکست.

در دیدار شب گذشته گرگ‌ها خیلی زود با گذشت 4 دقیقه از بازی موفق به گشودن دروازه میهمان خود شدند اما در پایا نیمه دوم میلان گل تساوی را زد. در نتیجه هواداران رم به شدت سرمربی و بازیکنان را هو کردند و شعار هایی را علیه آنها سر دادند.

گارسیا پس از این مسابقه در مصاحبه‌اش با خبرنگاران گفت:‌ ما در نیمه اول مستحق پیروزی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی خوب استفاده نکردیم اما در نیمه دوم بسیار بد ظاهر شدیم و شایسته شکست بودیم.زیرا پس از شروع نیمه دوم٬ سبک بازی کردنمان را فراموش کردیم. از نظر تکنیکی٬ تاکتیکی و فیزیکی هیچ نکته مثبتی نداشتیم.

وی افزود: ما در اواسط فصل هستیم و چیزی از دست نداده‌ایم اما وقتی شانس نزدیک شدن به صدر جدول را داریم باید از آن به درستی استفاده کنیم.

گارسیا درباره اعتراض هواداران گفت: این طبیعی است که طرفداران با عملکردمان در نیمه دوم خوشحال و راضی نباشند. من به بچه‌ها گفتم ما می‌توانیم و باید بهتر کار کنیم. شما بدون ثبات حتی در طول یک بازی نمی‌توانید به پیروزی برسید. اما تنها چیزی که از آن ترسی ندارم اخراج است.

رم با این تساوی 34 امتیازی شد و در رده پنجم ماند.


ویدیو : گارسیا: ترسی از اخراج ندارم