گاردین: یک زن ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات سه‌گانه لندن شرکت می‌کند :



زنان ایرانی شرکت کننده در مسابقات پرورش اندام , اسم های اصیل ایرانی برای شرکت , سبک زندگی ایرانی اسلامی

ادعای تایید نشده نشریه انگلیسی
گاردین: یک زن ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات سه‌گانه لندن شرکت می‌کند

یک نشریه انگلیسی خبری در خصوص حضور یک زن ایرانی در مسابقات سه گانه لندن منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نشریه گاردین انگلیس در گزارشی اعلام کرد یک زن 24 ساله ایرانی قرار است آخر هفته تاریخ ساز شود و در مسابقه‌های سه گانه با پرچم سه رنگ سبز، سپید و سرخ جمهوری اسلامی ایران شرکت کند.

در این گزارش آمده است: "شیرین گرامی به 8500 ورزشکاری خواهد پیوست که از 83 کشور برای شرکت در مسابقه سه گانه هاید پارک به انگلیس آمده‌‌اند. او با لباسی اسلامی در شنای 1500 متر، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دوومیدانی شرکت خواهد کرد.

گرامی که ساکن انگلیس است چهار ماه پیش به سران وزارت ورزش و جوانان نامه نوشت و آنها را ترغیب کرد که می‌تواند با پرچم ایران در مسابقه‌های سه گانه شرکت کند. او چند هفته پیش به ایران سفر کرد تا پیگیر نامه خود شود.

«وقتی به ایران رفتم آنها متوجه شدند که در این راه بسیار جدی هستم. حاضرم برای رسیدن به هدفم همه کار انجام دهم. از حمایت برخی‌ها برای انجام شدن کارهایم تحت تاثیر قرار گرفتم.»

سران فدراسیون سه گانه ایران به گرامی گفتند که او می‌تواند در این مسابقه‌ها شرکت کند. گرامی با حجاب کامل که بدن وی را از سر تا پا می‌پوشاند ظاهر خواهد شد تا تمامی خواسته‌های ایران در این زمینه محقق شود. مسئولان برگزاری این مسابقه‌ها نیز قول داده‌اند جایگاهی را برای گرامی فراهم کنند تا وی بتواند بلافاصله پس از خروج از آب،‌ لباس‌های خود را حضور در مراحل بعدی مسابقه‌های سه گانه عوض کند."/فارس

 

 


ویدیو : گاردین: یک زن ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات سه‌گانه لندن شرکت می‌کند