گاردین: هم گروهی با ایران و ژاپن کابوس استرالیایی ها :  سایت گاردین در گزارشی ...



ایران و ژاپن , خلاصه بسکتبال جوانان ایران 71 65 ژاپن , بازی ایران ژاپن

 سایت گاردین در گزارشی با اشاره به دیدارهای مقدماتی جام جهانی که فردا در آسیا برگزار خواد شد مدعی شد که تمام مدعیان قاره به دنبال کسب رتبه دوم رنکینگ قاره پس از ایران هستند تا در مرحله نهایی با قرعه مناسب تری روبرو شوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آسیا 23 فروردین بر اساس رتبه تیم ها در رنکینگ 19 فروردین سید بندی خواهد شد و دیدارهای فردا آخرین فرصت تیم ها برای صعود در این رنکینگ خواهد بود.

 

گاردین با اشاره به حضور استرالیا در رده ششم آسیا در رنکینگ نوشت: استرالیا هنوز هم فرصت دارد تا خود را به سید دوم دوم رنکینگ و پشت سر ایران و تیم های ژاپن و کره جنوبی برساند اما در صورت پیروزی استرالیا مقابل اردن شکست و توقف عربستان در امارات هم مهم خواهد بود، چرا که در غیر این صورت عربستان راهی سید دو رقابت ها خواهد شد و استرالیا در سید سه باقی خواهد ماند و در این صورت ممکن است استرالیا در مرحله نهایی هم با ایران و هم با ژاپن هم گروه شود که این بزرگترین کابوس برای شاگردان پوستکوگلو خواهد بود. استرالیایی ها در صورت هم گروهی با ایران و ژاپن باید به رتبه سومی و دیدار پلی آف با نماینده کونکاکاف فکر کنند.

 

روزنامه گاردین 10 ایده ی برتر برای سفر به ایران , کشتی زنان ایران ژاپن , ایران خودرو

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : گاردین: هم گروهی با ایران و ژاپن کابوس استرالیایی ها