کی‌روش: می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم :  اخبار ورزشی - کی‌روش: می‌خواهیم خودمان ...



چرا کار هایی که نمی خواهیم را انجام می دهیم , اتاق خواب کوچک را چگونه بزرگ نشان دهیم؟ , آتش نشان


 اخبار ورزشی - کی‌روش: می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم

سرمربی تیم ملی گفت:‌ اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنید، می‌بینید که الان هیچ کسی در مورد ایران صحبت نمی‌کند و طوری در مورد گروه ما حرف می‌زنند که گویی سه تیم در گروه است.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از تمرین تیم ملی گفت: در وهله اول سلام می‌کنم و حضور در برزیل را خوشامد می‌گویم. با حضور اصحاب رسانه به برزیل ما واقعا در جام جهانی یک تیم کامل شدیم. امیدوارم که اوقات خوبی داشته باشید و کارتان را به خوبی برای پوشش اخبار تیم ملی انجام دهید.

کی‌روش در مورد پست‌هایی که هنوز در مورد آنها به جمع بندی نرسیده است، گفت:‌ ما مشغول کار بودیم و سخت کار کردیم تا بازیکنان را برای نیجریه آماده کنیم. در حال حاضر حقیقت این است که شبهه‌ای زیادی نداریم. تمرینات را پشت سر گذاشته‌ایم و در مورد بازیکنان هم شبهه‌‌ای نیست و همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد.

کی‌روش در مورد اینکه یکی از قسمت‌های توپی که بازیکنان داده این است که چرا اینجا هستید، گفت:‌ صعود تیم ملی ایران به جام جهانی واقعا شانسی نبود. شفاف می‌گویم و به رسانه‌های اینجا هم گفتم صعود ما بخت آزمایی نبود و حق ما بود و استحقاقش را داشتیم. بعد از بازی با کره جنوبی هم همه جشن گرفتند که صعود کرده‌ایم. پس از بازگشت و فردای آن روز ساعت 11 به سازمان لیگ رفتیم و شروع به برنامه‌ریزی کردیم برای جام جهانی. به همین دلیل ما اینجا آمده‌ایم که مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنید، می‌بینید که الان هیچ کسی در مورد ایران صحبت نمی‌کند و طوری در مورد گروه ما حرف می‌زنند که گویی سه تیم در گروه است. بنابراین هدف ما این است، می‌خواهیم طوری رفتار کنیم که آنها احساس کنند ما هستیم و در جام جهانی بازی می‌کنیم.

کی‌روش گفت:‌ به همین منظور در همه بازی‌ها هر چه در توان داریم برای غرور آفرینی ملت ایران نشان می‌دهیم. همانطور که گفتم طبق صحبت‌ها گویی نیجریه و آرژانتین فقط شانس صعود دارند و این هدف ماست که نشان دهیم آنها اشتباه کرده‌اند. در واقع ما هم می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه نظرش در خصوص ماه رمضان و جام جهانی چیست، گفت: بازیکنان ایرانی و اکثر بازیکنان مسلمان به آن آگاهی دارند و به تعهدات دینی هم پابیند هستند و مشکلی نخواهد بود.

وی در مورد اینکه بزرگ‌ترین مشکل تیم ملی مقابل نیجریه چیست، گفت:‌ مسلماً تمام بازی‌ها برای ما مهم خواهد بود و سعی می‌کنیم بهترین باشیم. بازی با نیجریه هم مهم خواهد بود و از شرایط انفرادی و تیمی آنها مطلع هستیم. باید کاری کنیم که نه زیاد آنها را بزرگ و نه کوچک جلوه دهیم.

کی‌روش در ادامه این نشست در مورد اینکه با توجه به این موضوع که ملی‌پوشان و کی‌روش مصمم به نظر می‌رسند، با توجه به این موضوع آیا می‌توانیم احساس کنیم که اتفاق بزرگی رخ خواهد داد، گفت:‌ مهم‌ترین مسئله این است که می‌خواهیم با بزرگ‌ترین تیم‌ها بازی کنیم. وقتی این حق را به دست آوردیم برای حضور در جام جهانی، پس خوب نیست اگر همه سعی‌مان را نکنیم. مسلماً بازی با نیجریه در فضای جام جهانی برگزار خواهد شد اما برای تیم ملی این دیدار یک دیدار دیگر هم محسوب می‌شود و آن اینکه این بازی هم مثل همه بازی‌ها 90 دقیقه دفاع و حمله خواهد بود.

وی افزود:‌ یک مورد است که شکی در آن نداریم. برای جام جهانی نه تنها صد درصد بلکه باید هزار درصد توان خود را بگذاریم. بازیکنان ما هم این را می‌دانند، چون در زندگی‌شان یک بار شانس حضور در جام جهانی خواهند داشت.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی در بازی با نیجریه به فکر تاریخ‌سازی است، گفت:‌ برای ایرانی‌ها مهم است که نیجریه یکی از بهترین ها فوتبال جهان است و فکر می‌کنم بازیکنان تیم ما با توجه به شرایط صعودمان تا همین الان تاریخ‌سازی کرده‌اند. شرایط تمرینی و اردو و ... برای ما در 3 ماه گذشته بسیار دشوار بود. با توجه به همه مطالب ذکر شده بازیکنان ما با توجه به عملکردشان در 3 سال گذشته استحقاق این احترام را به دست آورده‌اند. ولی فوتبال همیشه در مورد بازی بعدی شما است نه بازی قبلی. کاری که یکشنبه پیش انجام دادیم دیگر مهم نیست، مهم بازی بعدی ما مقابل نیجریه هست. الان زمان این است که بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و زمان برای توجیه و افسوس نیست.

کی‌روش افزود: الان با همه توان باید به زمین مسابقه برویم و باعث افتخار کشورمان شویم. ما اینجا فقط برای مشاهده و حضور نیامده‌ایم بلکه حضور ما اینجا به عنوان یکی از 32 تیم برتر دنیا این است که با همه توان و با قلب بازی کنیم و هر آنچه در توان داریم ارائه دهیم و زمانی برای از دست دادن نداریم. تنها دغدغه من این است که بازی تمام می‌شود، وقتی بازیکنانم به رختکن برمی‌گردند سرشان بالا باشد و این برای من مهم است.
اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو : کی‌روش: می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم