کی‌روش در لیست جنجالی‌ترین‌های 2013 : اخبار ورزشی - کی‌روش در لیست جنجالی‌ترین‌های2013 حرکت ...



لیست ترسناک ترین فیلم های جهان , لیست پرفروش ترین فیلم های ایران , لیست بهترین و پربیننده ترین سریال های ترکیه ای کدامند


اخبار ورزشی - کی‌روش در لیست جنجالی‌ترین‌های2013

حرکت جنجالی کارلوس کی‌روش پس از پایان بازی برابر کره جنوبی یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های سال 2013 نام گرفت.

به گزارش ایسنا، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2013 روزنامه‌ پرتغالی "مایس" به بررسی اتفاقات جنجالی این سال پرداخت که جنگ لفظی کارلوس کی‌روش و سرمربی کره جنوبی نیز یکی از اتفاقات جنجالی سال شناخته شده است. اتفاقات جنجالی 2013 به انتخاب روزنامه‌ "مایس" به شرح زیر است:

اعتراف لانس آرمسترانگ به دوپینگ


اسکار پیستوریوس و کشتن نامزدش


ترس و بمبگذاری در ماراتن آمریکا


تبانی در فوتبال و همکاری اینترپل برای مقابله با این پدیده


انتخاب تیم ملی اسپانیا توسط دیگو کاستا و رد پیشنهاد


درگیری کارلوس کی‌روش با سرمربی تیم ملی کره


حمله به فدراسیون فوتبال پرتغال

همه‌ی این‌ها از جمله اتفاقات جنجالی سال 2013 بودند. این روزنامه‌ پرتغالی در باره جنجال کارلوس کی‌روش و سرمربی تیم ملی کره جنوبی در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل می‌نویسد: کارلوس کی‌روش توانست ایران را به جام جهانی 2014 برساند و یکی از سه مربی پرتغالی حاضر در جام جهانی باشد. اما او این کار را یک بار دیگر بدون جنجال انجام نداد.

 

او قبل از دیدار برگشت تیمش برابر کره جنوبی با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید جنجال زیادی با سرمربی تیم ملی کره جنوبی به راه انداخت. چوی کانگ هائه و کارلوس کی‌روش قبل از بازی برگشت دو تیم سخنان تندی را علیه هم استفاده کردند که باعث شد این بازی تحت تاثیر قرار گیرد.

سرمربی کره قبل از بازی اعلام کرده بود که با تمام توان برابر ایران به میدان خواهد رفت و نمی گذارد تیم کارلوس کی‌روش به جام جهانی صعود کند و به جای آن کاری می‌کند که ازبکستان مسافر برزیل شود اما ایران موفق شد در بازی برگشت با تک گل رضا قوچان نژاد کره جنوبی را شکست دهد. کارلوس کی‌روش بلافاصله پس از این پیروزی ارزشمند و قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی نتوانست رفتار سرمربی کره را تحمل کند و به سمت او رفت و با مشتی گره کرده به گفته‌های چوی کانگ هائه واکنش نشان داد.

 

کره‌ای‌ها پس از این دیدار واکنش شدیدی علیه سرمربی ایران داشتند و از فیفا خواستار بررسی این موضوع شدند. البته سرمربی کره پس از این شکست از سمت خود کناره‌گیری کرد و فدراسیون فوتبال ایران و کره جنوبی پس از این دیدار احساس کردند که باید کاری کنند که روابط دو طرف بهبود پیدا کند. بلافاصله بحث بازی دوستانه بین دو کشور به وجود آمد، هر چند این دیدار دوستانه انجام شد.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : کی‌روش در لیست جنجالی‌ترین‌های 2013