کیهان: رحیم مشایی هم مشمول قاعده مثبت آفرینش می شود؟! :         اسفندیار رحیم ...



 

 

 

رحیم مشایی , اسفندیار رحیم مشایی , معاون رحیم مشایی بازکیاگوراب لاهیجان

 

اسفندیار رحیم مشایی بركناری منوچهر متكی از وزارت خارجه را یك امر مثبت توصیف كرد.

وی كه در نشست «هم اندیشی دستگاه ها و نهادهای فعال در خارج از كشور» در وزارت خارجه سخن می گفت، اظهار داشت:«در طول سالهای خدمت در دولت نهم و دهم همواره یك رابطه صمیمی و نزدیك میان من و برادر ارزشمند آقای متكی برقرار بود».

رئیس دفتر رئیس جمهور در عین حال گفت كه «تغییر در دولت آقای احمدی نژاد امری سازنده و مثبت است و كل آفرینش نیز براساس تغییر آفریده شده است. با این تغییر شایستگی های متكی نقض نمی شود و هیچ كس صلاحیت و شایستگی های وی را رد نمی كند.» اما مشایی توضیح نداده كه چرا این اصل مثبت آفرینش شامل حال شخص وی در مجموعه دولت نمی شود؟!

مشایی همچنین گفت: تغییر در وزارت خارجه مدت ها مدنظر رئیس جمهور بوده و ایشان حتی به فكر مسئولیت جدیدی برای آقای متكی بودند و در این باره نیز با وی صحبت كرده اند.

وی در ادامه گفت: سایتی كه متعلق به یكی از نمایندگان مجلس است (من عادت ندارم اسم ببرم) به دروغ ادعا كرده است كه مشایی وزیر تعیین می كند. این سایت و مجله وابسته به آن، رو به جهنم باز می شود.

در خبر ایرنا توضیح داده نشده كه آقای مشایی به چه مناسبت در همایش «هم اندیشی دستگاه ها و نهادهای فعال در خارج كشور» سخنرانی كرده و این همایش چه ارتباطی با مسئولیت اداری وی دارد....../تحلیل:ایرنا


ویدیو : کیهان: رحیم مشایی هم مشمول قاعده مثبت آفرینش می شود؟!