کیم کارداشیانِ باردار +عکس : کیم کارداشیان، خواننده، بازیگر و مدل فعال امروز ...



کیم کارداشیان، خواننده، بازیگر و مدل فعال امروز آمریکا، سلفی بازترین سلبریتی جهان هست که در ماه‌ها اخیر، به دلیل بارداری دومین فرزند خود، کم تر در رسانه‌ها و روبروی دوربین‌های تلویزیونی ظاهر می‌شود.

کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی هالیوود، سلفی بازترین سلبریتی جهان هست که هزاران عکس سلفی از خود منتشر و در اینستاگرام و اینترنت در اختیار میلیون‌ها طرفدار خود قرار داده است. خانم کارداشیان، در فضای مجازی بسیار فعال هست و کوچک‌ترین رفتارهای زندگی خصوصی و اجتماعیش را با میلیون‌ها مخاطبش در فضای وب، به اشتراک می‌گذارد.

 

شاید بتوان گفت که او، واقعاً ملکه سلفی بازهای دنیای صفر و یک می‌باشد که علاقه بسیاری به گرفتن سلفی و اطلاع رسانی کارهایش از طریق شبکه‌های اجتماعی دارد. سلفی‌های خانم کارداشیان و استایل اختصاصی او، همواره سوژه رسانه‌های جهان هست که به دنبال پشت صحنه زندگی افراد مشهور محله بورلی هیلز کالیفرنیا هستند.

به نقل از دیلی میل،، خانم کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، قریب به شش ماه هست که برای تولد فرزند دوم خود، باردار هست. بارداری خانم کارداشیان، به یکی از جنجالی‌ترین خبرهای امروز نشریات زرد جهان به ویژه رسانه‌های اروپایی و انگلیسی بدل شده است.

 

 

حضور خانم کارداشیان با لباس‌های بزرگ و خاص زنان حامله در سطح شهر و مراسم‌هایی که حضور پیدا می کند، سوژه شمار یک نشریات و پرتال‌های به اصطلاح زرد باز! اینترنت شده است.

 

اخیراً، نشریه دیلی میل انگلیس، جدیدترین تصاویر از خانم کیم کارداشیان باردار منتشر کرد. وی و همسرش، بارها ادعای رسانه‌ها درباره جنسیت و نام احتمالی فرزندشان را تکذیب کرده‌اند.

 

به هر حال، سلبریتی بودنان هم در سطح کیم کارداشیان و خانواده‌اش، دردسرها و شایعات مخصوص به خود را نیز به همراه دارد که برای میلیون‌ها مخاطب دنیای سلبریتی ها، بسیار جذاب هست.

وی اخیراً، خانه ای به قیمت 23 میلیون دلار در آمریکا خریداری کرده است. این خانه در منطقه هیدن هیل قرار دارد و دارای دو استخر شنا می‌باشد.

 

دیلی میلی انگلیس، اخیراً گزارشی درباره دوران بارداری خانم کارداشیان که امروزه در بورلی هیلز کالیفرنیا به سر می‌برد، منتشر کرده است که جالب توجه می‌باشد.

 

کیم، بیش از 40 میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی داد که به نسبت دیگر سلبریتی های امروز جهان، حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی داد و هزاران عکس از زندگی خود منتشر کرده است.

 

باردار , زنان باردار , چگونه باردار شویم
(گزارش دیلی میل انگلیس از دومین بارداری خانم کارداشیان)

 

چگونه باردار شوم با عکس , اجازه سفر برای خانم های باردار , خانم های باردار
(کیم کارداشیان و بارداری شش ماهه از نمای نزدیک)

 

باردار شدن , خانم باردار , زن باردار
(کیم کارداشیان در نمایی دیگر با عینک دودی مشهورش!)

 

آموزش باردار شدن تصویری , چگونه باردار شوم , بهترین زمان برای باردار شدن
(کفش‌های تابستانی خانم کیم، همواره مورد نظر خبرنگاران بوده هست)

 

مادر باردار , نحوه باردار شدن زن , ورزش زنان باردار
(خانم کارداشیان در حال عزیمت به مهمانی جشن تولد خواهر 18 ساله‌اش در بورلی هیلز کالیفرنیا)

 

مادران باردار , اجازه سفر برای خانم های باردار با هواپیما , فطریه زن باردار
(جدیدترین تصویر اینستاگرامی خانم کارداشیان و خواهرش که با صدها هزار لایک همراه شد)

 
 کیم کارداشیان، با استایل ها و فیگورهای عجیب و غریبی سلفی می‌گیرد و همین امر، باعث شده است تا سلفی‌های ایشان، با استقبال طرفدارانش در سراسر جهان مواجه شود. اعتیاد کارداشیان به گرفتن سلفی، تحلیل‌ها و مقالات بسیاری در وب را تولید کرده است که به جنبه‌های روانی و فرهنگی و تبلیغاتی این جریان سلفی بازی خانم کارداشیان پرداخته‌اند.

 

نا گفته پیداست که خانم کارداشیان را می‌توان یکی از سلفی بازترین سلبریتی های جهان دانست که به دلیل تعدد انتشار سلفی در اینستاگرام، برخی‌ها وی را ملکه سلفی بازهای جهان می‌دانند. سلفی کویین، عنوانی است که برای خانم کارداشیان جنجالی، بارها بیان شده است.

نوئل کارداشیان: Kimberly Noel Kardashian، (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا)، شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، مدل، بازرگان، بازیگر و شخصیت تلویزیونی اهل آمریکا می‌باشد.

 

وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس - کالیفرنیاست، نخست به‌واسطهٔ دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن رابطه وی با ری جی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

کارداشیان، عین پاریس هیلتون، یک سلبریتی مؤثر در دنیای هنر نیست، اما همواره مورد توجه رسانه‌ها می‌باشد و او بدونان که کار خاصی انجام دهد، به دنیای سلبریتی ها پا گذاشته است.

 

کیم کارداشیان، یک چهره جنجالی برای نشریه زرد در جهان هست و همواره اخبار فعالیت‌های وی، در صدر اخبار دنیای هنر و سینا قرار گرفته است.

 بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای چشم و هم‌چشمی با کارداشیان ها (Keeping Up with the Kardashians) ظاهر شدند.

 

موفقیت این مجموعه، منجر به دنباله‌هایی از جمله "کورتنی و کیم، نیویورک را تسخیر می‌کنند" Kourtney and Kim Take New York و "کورتنی و کیم، میامی را تسخیر می‌کنند" گردید که در فاصله سال‌های 2011 و 2013 در تلویزیون ای‌ای به نمایش در آمد.

کیم کارداشیان، یکی از جنجالی‌ترین سلبریتی های امروز هست که در فضای مجازی، فعالیت بسیار زیادی دارد و می‌توان آن را ملکه سلبریتی های فعال در فضای مجازی نیز به شمار آورد.

 

برای برخی‌ها، ارزش اکانت وی در شبکه‌های اجتماعی، به چند میلیون دلار ارزش گذاری شده است. شاید ارزشی بالاتر از اهمیت اطلاع سانی در شبکه خبری العربیه قطر که به صورت لحظه ای، میلیون‌ها مخاطب در اختیار ندارد!

 

روزه زنان باردار , زعفران برای زن باردار , زن باردار چه بخورد

 


(کیم کارداشیان و مادرش در حال سونوگرافی در بیمارستانی در آمریکا)


نکته جالب درمورد بارداری کیم کارداشیان انتخاب اسم برای فرزندش می‌باشد که سوژه شده است چرا که نام فرزند اولش North West می‌باشد و بسیاری از کاربران اینترنت اعلام کرده‌اند که نام فرزند جدید کیم کارداشیان South West می‌باشد!! نکته جالب دیگر بارداری کیم کارداشیان این موضوع است که چند ماه پیش پزشکان به وی اعلام کرده بودند که بخاطر شرایط جسمانی‌اش بهتر است دیگر باردار نشود.

گفتنی است، کیم کارداشیان، چهره مشهور تلویزیونی امریکا که همیشه با خبرهایی از زندگی خصوصی‌اش در تیررس رسانه‌های مردمی قرار دارد، دوباره به صدر اخبار بازگشته است.

جدیدترین اخبار از کیم کارداشیان را همواره در سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها دنبال کنید.

اخبار فرهنگی - برترینها


ویدیو : کیم کارداشیانِ باردار +عکس