کیت وینسلت در نقش عکاس جنگی +عکس : کیت وینسلت، بازیگر برنده جایزه اسکار «کتابخوان» ...


کیت وینسلت، بازیگر برنده جایزه اسکار «کتابخوان» نقش لی میلر، خبرنگار و عکاس مشهور جنگی را بر عهده خواهد گرفت. خبرگزاری آنا: کتاب زندگینامه الیزابت «لی» میلر به قلم پسر وی با عنوان «زندگی‌های لی میلر» به فیلم برگردانده می‌شود.

خروس جنگی , کیت وینسلت , بازی جنگی

هنوز نویسنده فیلمنامه و کارگردان این فیلم تعیین نشده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت تولیدی هاپسکاچ فیچرز اعلام کرده که کیت وینسلت قرار است نقش اصلی این فیلم زندگینامه‌ای را بر عهده بگیرد. تروی لوم و اندرو میسن از شرکت هاپسکاچ تهیه‌کنندگان فیلمی هستند که هنوز عنوان آن تعیین نشده است و بر اساس کتاب «زندگی‌های لی میلر» نوشته آنتونی پنروز ساخته می‌شود و تهیه‌کنندگان دسترسی انحصاری به آرشیو لی میلر و از جمله عکس‌های دیده نشده وی از میدان‌های جنگ و دفترچه خاطرات وی را دارند.

عکاس , دانلود فیلم جنگی , روز عکاس

پابلو پیکاسو، نقاش مشهور جنبش هنری کوبیسم همراه با لی میلر و پسر او آنتونی پنروز در خانه مسکونی آنها در انگلستان

شرکت هاپسکاچ فیلم زندگینامه‌ای «نجات آقای بنکز» با بازی تام هنکس در نقش والت دیزنی و اما تامپسن در نقش نویسنده «مری پاپینز» و همچنین «پیشگوی آب» اولین تجربه کارگردانی راسل کرو را تولید کرده است.

بازی جنگی اندروید , هواپیمای جنگی , روز جهانی عکاس

بهترین فیلم های جنگی , هواپیماهای جنگی ایران , هواپیما جنگی

الیزابت لی میلر متولد 1907 در نیویورک و متوفی در سال 1977 در انگلستان، در نوجوانی مدل بود و زمانی که به اروپا رفت، در محافل هنرمندانی مانند من رای، پابلو پیکاسو و ژان کوکتو حضور داشت و به یک منبع الهام برای آنان بدل شد. وی در جریان جنگ جهانی دوم به عنوان عکاس مجله Vogue در میدان‌های جنگ حضور پیدا کرد و عکس‌های مشهوری از آزادی شهر پاریس از چنگ اشغالگران آلمان نازی و اردوگاه‌های مرگ بوخنوالد و داخائو گرفت و منتشر کرد.

کلاه جنگی , فیلم جنگی 2016 , هواپیما های جنگی ایران

عکاس سردار آزمون , عکاس زن , هواپیمای جنگی ایران

فروش لوازم عکاس ی از بازتاب قطره , عکاس ایرانی , کیت وینسلت فیلمها

کیت وینسلت، متولد 1975 در برکشایر انگلستان، پس از بازی در در چند سریال تلویزیونی و فیلم‌هایی مانند «حس و حساسیت»، «جود» و «هملت» با فیلم پرطرفدار «تایتانیک» در سال 1997 با اوج شهرت رسید. «آیریس»، «قلم‌پرها»، «یافتن ناکجاآباد»، «درخشش ابدی ذهن بی‌آلایش»، «بچه‌های کوچک»، «کشتار» و «روز کارگر» از آثار بعدی او بودند. وینسلت تاکنون 6 بار نامزد اسکار نقش اصلی و مکمل و در سال 2009 برای «کتابخوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی شده است. وی در ماه‌های اخیر در نقش منفی فیلم «شورشی» از مجموعه فیلم‌های «ناهمخوان» ظاهر شده است و هفته آینده با فیلم زندگینامه‌ای «استیو جابز» که در آن نقش جوآنا هافمن مدیر بازاریابی شرکت اَپل را بر عهده دارد، به روی پرده خواهد آمد.


ویدیو : کیت وینسلت در نقش عکاس جنگی +عکس