کیت میدلتون روی جلد «Vogue» +عکس : مجله ووگ «Vogue» نخستین مجله مصور ویژه مد ...


مجله ووگ «Vogue» نخستین مجله مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. این مجله در ابتدا به صورت یک هفته ‌نامه اجتماعی در سال ۱۸۹۲ میلادی، انتشار یافت . پادشا: مجله ووگ «Vogue» نخستین مجله مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. این مجله در ابتدا به صورت یک هفته ‌نامه اجتماعی در سال ۱۸۹۲ میلادی، انتشار یافت و اکنون در نه کشور جهان (آمریکا، استرالیا، برزیل، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک و اسپانیا) بطور همزمان منتشر می‌شود. ساختمان مرکزی آن نیز در شهر نیویورک قرار دارد.

کیت میدلتون آخرین چهره مجله «British Vogue» است. این مجله برای صدمین سالگرد خود، تصویری زیبا از کیت میدلتون را برای جلدش انتخاب کرد.

کیت میدلتون , کیت میدلتون در بارداری , جواهرات کیت میدلتون

این عکس ها توسط عکاسی با نام «Josh Olins» در نورفک انگلستان، جایی که کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام خانه ای 10 اتاق خوابه دارند، گرفته شده است.

ظاهر کیت میدلتون در این عکس ها با آن ژاکت قهوه ای و کلاه سبز رنگ، کاملا مانند روستایی ها شده است.

راز های استایل کیت میدلتون , عکس کیت میدلتون , لباس عروس کیت میدلتون

در تصویر دومی که از کیت میدلتون در این مجله به چاپ رسید، این مادر 34 ساله با بلوزی راه راه به رنگ قرمز و مشکی در حالی که به نرده ای چوبی تکیه داده است، لبخند می زند و موهایش هم با آن حالت طبیعی به روی شانه هایش ریخته است.

کودکی کیت میدلتون , کیت میدلتون، , اخبار کیت میدلتون

کیت میدلتون که به خاطر سلیقه خوبش در دنیای مد مورد تحسین قرار گرفته و همچنین نامش در لیست خوش پوشان است، بهترین انتخاب برای صدمین سالگرد مجله ووگ بوده است.


ویدیو : کیت میدلتون روی جلد «Vogue» +عکس