کیانی: دیدار با الهلال حیثیتی و ملی است : کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ...


کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دیدار مقابل الهلال حیثنتی و ملی است. در این بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. خبرگزاری فارس: مهدی کیانی در آستانه دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. هر دو تیم چون در بالای جدول حضور دارند سه امتیاز این مسابقه را می‌خواهند. تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار امتیازات لازم را بگیریم.

وی در رابطه با اینکه آیا تجربه بازی با یک تیم آسیایی در کشور ثالث را داشته است، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون چنین مسئله‌ای ندیده بودم و نمی‌دانم براساس چه فکر و ایده‌ای این اقدام را انجام داده‌ام. شرایط را به نحوی رقم زده‌ام که نمی‌توانیم در مملکت خودمان بازی کنیم. البته چیزی نگوییم بهتر است و باید د ر زمانی صحبت می‌کردیم که می‌توانستیم مانع از انجام این کار شویم. با تمام توان به میدان می‌رویم تا در این شرایط سخت برنده شویم.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که حساسیت این بازی بالا رفته و چطور خودشان را آماده رویارویی با جوسازی‌های عربستانی‌ها می‌کنند عنوان کرد: این بازی حیثیتی و ملی است. خدا را شکر بازیکنان ما تجربه دارند و با آرامش به مصاف حریف می‌رویم. نباید احساساتی شویم و فقط از دقیقه اول تا پایان بازی باید حمله کنیم.

کیانی در مورد اینکه آیا تیمش توان رسیدن به پیروزی دارد، گفت: تمام تمرکزمان این است که دست خالی به ایران بازنگردیم. می‌خواهیم در همین بازی اول مقابل الهلال پیروز شویم و صعودمان را قطعی کنیم.

وی در مورد تساوی مقابل صبای قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هنوز از اتفاقات این بازی حرص و تاسف می‌خوریم. تلخی این بازی یادمان نرفته است. البته صبا تیم بزرگ و خوبی است اما اگر ما خسته نبودیم می‌توانستیم برنده شویم. تیم‌های ایرانی به خوبی ریکاوری نمی‌شوند و در این وضعیت که بازی‌ها بسیار فشرده است کارمان سخت می‌شود.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اعتراض مسئولان تراکتورسازی به دیدارهای فشرده لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چرا وضعیت به این شکل است. هیچ فرصتی برای استراحت نداریم. متاسفانه بازی‌های ما هم در کشور بیگانه برگزار می‌شود و در این شرایط کار بسیار سخت است. ای کاش کمی بیشتر فرصت ریکاوری به تیم‌های حاضر در آسیا می‌دادند تا آنها بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

کیانی در مورد درگیری حامد لک و سینا عشوری تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. به هر حال فوتبال همین است و بهتر است که دیگر در مورد این مسئله صحبت نکنیم.


ویدیو : کیانی: دیدار با الهلال حیثیتی و ملی است