کونته: چنین سبک بازی را دوست دارم : سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش ...


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر نروژ پرداخت و تاکید کرد که چنین سبک بازی را دوست دارد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری آلمان، صعود تیم ملی فوتبال ایتالیا قبل از دیدار برابر نروژ به یورو 2016 نهایی شده بود با این حال شاگردان آنتونیو کونته در دیدار پایانی هم برابر نروژ به پیروزی رسیدند تا با کسب 24 امتیاز و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنند.

آتزوری در این دیدار خانگی با یک گل از حریف عقب بود اما در ادامه دو گل به ثمر رساند تا با اقتدار مسافر فرانسه شود. آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش بسیار راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید به ستایش از حریف خود بپردازیم. آنها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نروژ برای پیروزی به میدان آمده بود اما در نهایت این ما بودیم که سه امتیاز را به دست آوردیم. به هر حال این فوتبال است و هر احتمالی وجود دارد. وقتی با یک گل از حریف خود عقب افتادیم ناامید نشدیم و به تلاش‌مان ادامه دادیم.

او ادامه داد: چنین سبک بازی را بسیار دوست دارم. وقتی تیم عقب می‌افتد و ناامید نمی‌شود و سپس پیروز از زمین خارج می‌شود. این حالت بسیار زیبایی است و آن را دوست دارم. بازی را خوب آغاز کردیم اما این نروژ بود که به گل رسید و نیمه نخست هم برنده بازی بود. در نیمه دوم به خود آمدیم و با بازی هجومی خوبی که به نمایش گذاشتیم پیروز شدیم. شایسته این پیروزی بودیم و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. البته باید اعتراف کرد که نروژ هم عملکرد خوبی داشت.


ویدیو : کونته: چنین سبک بازی را دوست دارم