کوسن‌های مناسب و زیبا برای کاناپه : شاید همیشه با خود فکر کنید چرا نمی توانید ...


شاید همیشه با خود فکر کنید چرا نمی توانید همچون عکس های زیبای بروشور یا مقاله های دکوراسیون، کوسن ها را در کنار هم روی کاناپه بچینید و از جلوه آنها لذت ببرید؟ شاید دلیلش این باشد که با ترس مدل ها و رنگ ها را انتخاب می کنید و برخی از اصول ساده چیدمان را نمی دانید.        پادشا: شاید همیشه با خود فکر کنید چرا نمی توانید همچون عکس های زیبای بروشور یا مقاله های دکوراسیون، کوسن ها را در کنار هم روی کاناپه بچینید و از جلوه آنها لذت ببرید؟ شاید دلیلش این باشد که با ترس مدل ها و رنگ ها را انتخاب می کنید و برخی از اصول ساده چیدمان را نمی دانید.

 به طور مثال، شاید شما هرگز چندین رنگ مختلف که طرح های متنوع چاپی دارند را روی کاناپه خانه خود قرار ندهید، اما یک طراحی داخلی حتما این کار را می کند. زیرا او رنگ ها را به خوبی می شناسد و می داند کدام، مکمل دیگری است.

برای اینکه شما هم بتوانید تا حدی از زیبایی این بالشتک ها در خانه خود استفاده کنید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

شکوه شکوفه‌ها

ترکیب رنگ های زیبا و مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب , کوسن زیبا برای ماشین , برای زیبا شدن نوزاد کدام رژیم غذایی مناسب است

از زیبایی و جلوه گل ها و شکوفه ها بهره بگیرید و دسته گلی زیبا روی کاناپه درست کنید. همان طور که در طبیعت هم می بینید، گل ها به طور دسته جمعی زیبا هستند. هر چه رنگ و طرح های بیشتری در کنار یکدیگر قرار بگیرند، جلوه و نمای بهتری هم خواهند داشت. از این ترفندِ طبیعت در خانه و روی کاناپه خود استفاده کنید. کوسن هایی را انتخاب کنید که گل هی زیبا روی آنها گلدوزی شده است. ترجیحا رنگ زمینه آنها یکسان باشد و گلدوزی ها نیز در ترکیبی مشابه هم کار شده باشند.

خودنمایی رنگ‌ها

اسم های زیبا برای سایت , اسامی زیبا برای شرکت , متن زیبا برای آغاز سال تحصیلی

برای کوسن ها می توانید از ترکیب دو رنگ بولد استفاده کنید. منظور رنگ هایی است که در میان رنگ های زمینه بسیار خودنمایی کنند. در این اتاق از دو رنگ سفید و قرمز استفاده شده است تا کاملا از دیگر رنگ های موجود در اتاق مجزا باشند. این باعث می شود تا کوسن ها کاملا دیده شوند. در ضمن اینکه، اشاره های کوچکی نیز به رنگ های سفید و قرمز را می توان در دیگر جاهای اتاق همچون چهارپایه کنار مبل یا دیوار نیز مشاهده کرد.

گله‌گله رنگ

نام های زیبا برای شرکت , متن زیبا برای تبریک تولد , متن زیبا برای روز حسابدار

از دیگر ایده های جالب برای استفاده از جلوه کوسن روی کاناپه، استفاده از رنگ های مکمل یا مجزا در کنار یکدیگر است. همان طور که در تصویر می بینید، رنگ همه کوسن ها با هم فرق دارند اما خیلی زیبا با یکدیگر جفت شده اند. نقش‌ونگارهای موجود روی آنها نیز به زیبایی و تناسب بیشترشان کمک کرده است. به نوعی هم می توان گفت، وجه مشترک آنها همین طرح هایی چاپ شده بر آنها است.

نقش‌های هندسی

متن زیبا برای تولد , متن زیبا برای بازگشت از کربلا , نام زیبا برای شرکت

این کوسن ها علاوه بر اینکه با نقش های هندسی خود شبیه کاشی و سرامیک هستند، رنگ های بسیار ملایم و لطیفی دارند که در کنار هم جلوه زیبایی به کاناپه بخشیده اند. تقریبا همه رنگ هایی که برای این کوسن ها در نظر گرفته شده، بر زمینه سفید اعمال شده اند. همین انتخاب موجب تناسب بیشتر با رنگ کاناپه و دیوار و دیگر دکوراسیون اتاق شده است.

قالی در کوسن

متن زیبا برای تبریک روز دانشجو , عکسهای زیبا برای پروفایل , متن زیبا برای دوست

یکی از ایده های جالب برای روکش کردن کوسن ها، استفاده از قالیچه های نازک یا گلیم است. یا حتی استفاده از طرح های زیبا و متنوع گلیم روی پارچه های معمولی نیز همان کاربرد را دارد. می توانید برای دوخت روکش کوسن، پارچه هایی با نقش های رنگی و هیجان انگیز گلیم، جاجیم و قالی خریداری کنید. این طرح نیز در تعداد زیاد جلوه بیشتری خواهد داشت.

سبز همچون زمرد

متن زیبا برای اینستاگرام , بیو زیبا برای اینستاگرام , متن زیبا برای تولد نوزاد

یکی از ترفندهای بهره گیری از زیبایی کوسن، استفاده از یک رنگ واحد است. البته قرار نیست همه کوسن ها را با پارچه سبز زمردی ساده روکش کنید، بلکه این رنگ را به عنوان رنگ اصلی زمینه در نظر بگیرید و انواع گل‌دار، ساده، طرح های هندسی و ... را در کنار هم بیاورید. این رنگ برای استفاده در فضاهایی که رنگ خنثی یا سایه‌روشن دارند، بسیار مناسب است.

تپش رنگ‌ها

متن ادبی زیبا برای تشکر از استاد , کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ , رنگ مناسب برای اتاق خواب

برای اینکه کوسن ها در میان دیگر وسایل دکوری خانه خودشان را نشان دهند، باید از طرح و رنگ هایی استفاده کنید که کاملا جلوه کنند. به طور مثال، در این خانه از طرح هندسی سیاه و سفید برای کاناپه سفید استفاده شده است و در کنار آنها، رنگ کاملا جیغ سرخابی استفاده شده که بیش از هر وسیله دیگری در اتاق خودنمایی می کنند.

استفاده از رنگ محیط

متن زیبا برای تبریک بازنشستگی , مطالب زیبا برای تلگرام , جملات زیبا برای دوست

برای اینکه بدانید چه کوسنی بیشتر با ترکیب خانه شما جور در می آید می توانید از ترکیب رنگ های موجود در تابلوهای نقاشی یا عکسی که بالای کاناپه نصب کرده اید، بهره بگرید. یعنی ببینید چه رنگ هایی در این قاب ها بیشتر حضور دارند و از همان برای دوخت یا خرید روکش کوسن استفاده کنید.

سایه ای از خانواده

هدیه مناسب برای آقایان , متن زیبا برای شفای بیمار , حرکات ورزشی برای داشتن باسنی زیبا

می توانید یک تکه‌دوزی جالب روی کوسن انجام دهید. به طور مثال، تصویری یکی از اعضای خانواده را روی پارچه ای برش دهید و روی کوسن بدوزید. یا اگر حیوان خانگی دارید، حیوانی مشابه آن را روی کوسن نقش کنید.

اشکال قبیله‌ای

متن زیبا برای عید غدیر , متن زیبا برای خواهر , جملات زیبا برای روز دانش آموز

قبیله های مختلف انسانی هر کدام طرح های خاص خود را دارند که اتفاقا بسیار جالب و چشمگیر هستند. از طرح های متنوع و رنگی آنها برای تهیه کوسن های خانه استفاده کنید. در این ایده نیز کوسن ها در رنگ های مختلف در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اما تم اصلی آنها که طرح های قبیله ای است، باعث ایجاد تناسب می شود.

نقش حیوانات

چه عطرهایی برای پاییز مناسب است , انتخاب نام مناسب برای سایت , جملات زیبا برای جذب مشتری

مبلمانی که طرح حیوانات همچون ببر، پلنگ یا گورخر دارند را می توان با کوسن هایی با همان ترکیب تزئین کرد. به طور مثال اگر مبل ببری است، کوسن را پلنگی انتخاب کنید. با این ترکیب، گله ای از حیوانات زیبا را در گوشه ای از خانه خواهید داشت.

بازی با رنگ ها

ورزش مناسب برای کوچک شدن شکم , غذای مناسب برای کودک زیر یک سال , متن زیبا برای محرم

یک ترکیب رنگ واحد در نظر بگیرید و در اشکال و چیدمان های مختلف روی کوسن ها پیاده کنید. به طور مثال، کوسن های این اتاق همه سه رنگ آبی، قهوه ای و سفید دارند اما طرح آنها و نوع قرار گیری رنگ ها با هم متفاوت است.

تجمع طرح ها

جملات زیبا برای فروش , متن زیبا برای پروفایل , لپ تاپ مناسب برای 3d max

سه طرح متفاوت با سه رنگ متفاوت (اما مرتبط) انتخاب کنید و برای هر کدام از آنها جایگاه ویژه ای هم در نظر بگیرید. تفاوت اندازه و طرح کوسن ها در طرح های مختلف نیز بر جلوه بیشتر آنها تاثیر بسیاری دارد. به طور مثال، می توانید برای هر طرح، کوسن های مربع، مستطیل و استوانه ای انتخاب کنید.

ترکیب انتخابی

سایز مناسب عکس برای اینستاگرام , روغن مناسب برای سرخ کردن , متن زیبا برای روز پزشک

برای چنین مبل نارنجی و براقی می توانید از کوسن های ابریشمی و ظریف که رنگ ها و طرح های کاملا متفاوت دارند استفاده کنید. به طور مثال، رنگ آبی که همیشه مکمل رنگ نارنجی بوده است روی این مبل به خوبی دیده می شود.

طرح و رنگ بولد

متن زیبا برای روز دختر , سن مناسب برای اموزش قانون به کودکان چه سنی است , گروه های خونی مناسب برای ازدواج

در این اتاق، مبلمان خاکستری که رنگی خنثی دارد با انواع طرح و رنگ های گرم و گیرا تزئین شده اند. به طور مثال، رنگ های قهوه ای، نارنجی، کرم و ... و طرح های راه‌راه، هفت‌وهشتی و ساده در کنار هم قرار گرفته اند.


ویدیو : کوسن‌های مناسب و زیبا برای کاناپه