کودک خود را از دیوار آویزان کنید! +عکس : دو مادر با ایده خلاقانه‌ خود کیفی ...


دو مادر با ایده خلاقانه‌ خود کیفی طراحی کرده‌اند که «جای کودک» است و براحتی روی دیوار منزل، سرویس بهداشتی یا فروشگاه نصب شده و آزادی عمل را برای انجام کارهای مختلف توسط مادر فراهم می‌کند.  خبرگزاری ایسنا: دو مادر با ایده خلاقانه‌ خود کیفی طراحی کرده‌اند که «جای کودک» است و براحتی روی دیوار منزل، سرویس بهداشتی یا فروشگاه نصب شده و آزادی عمل را برای انجام کارهای مختلف توسط مادر فراهم می‌کند.

 بسیاری از مادران هنگامی که فرزند خود را در آغوش گرفته اند، برای تعویض لباس یا پوشیدن کفش، استفاده از سرویس بهداشتی یا هنگام خرید نیازمند کمک دیگران هستند.

طرح خلاقانه کیف «جای کودک» توسط دو مادر که هر کدام صاحب چهار و شش فرزند هستند، ارائه شده است که ضمن فراهم کردن یک محل مناسب و ایمن برای قرار دادن کودک، دستان مادر را برای انجام کارهای مختلف آزاد می گذارد.

طراحی دیوار اتاق کودک , پرستار کودک را در این شرایط اخراج کنید  , لکنت زبان کودک خود را درمان کنید

این وسیله کاربردی که شباهت زیادی به «آغوش کودک» (وسیله حمل کودک در بغل) دارد، بوسیله قلاب های فلزی بسیار محکمی به دیوار متصل شده و کودک درون آن جای می‌گیرد.

محفظه کیف مانند BabyKeeper Basic از دو قلاب فلزی، بندهای کششی بسیار مقاوم و محفظه ای برای قرار گرفتن کودک تشکیل شده است که برای نوزادان شش تا 18 ماه با حداکثر وزن 15 کیلوگرم مناسب است.

این وسیله علاوه بر قابلیت نصب بر روی دیوار منزل، در سرویس های بهداشتی یا فروشگاه ها قابل استفاده بوده و با قیمت 40 دلار به بازار عرضه شده است.


ویدیو : کودک خود را از دیوار آویزان کنید! +عکس