کودکان ؛قربانیان سایت های پورنوگرافی : آش وقتی بیش از اندازه شور شود؛ کودکان ...



آش وقتی بیش از اندازه شور شود؛

کودکان ؛قربانیان سایت های پورنوگرافی

نتایج نظرسنجی دیلی میل نشان می دهد که دو سوم مردم از کمپین دیلی میل برای مسدود شدن اتوماتیک سایت‌های مستهجن، حمایت کرده‌اند، چرا که کودکان در این میان قربانی می شوند.

 

سایت کودکان , سایت های کودکان , سایت کودکان بازی و سرگرمی

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ سایت دیلی میل مدعی شد که دو سوم از مردم انگلیس، حمایت خود را از کمپینی که این رسانه برای مبارزه با پورنو گرافی به راه انداخته اعلام داشته اند و خواستار مسدود شدن سایت‌های آنلاین پورنوگرافی هستند.

در این نظرسنجی 66 درصد مردم، از پیشنهاد دیلی میل مبنی بر مسدود شدن سایت‌های پورنو در منازل توسط شرکت‌های تامین‌کننده اینترنت، حمایت کرده‌اند.

 

این نظر سنجی پس از آن صورت گرفت که مشخص شد طی پنج سال اخیر، در حدود 15 هزار کودک، به خاطر انجام جرائم جنسی از مدرسه اخراج و یا تعلیق شده و بدتر اینکه بیش از 1100 کودک در دوران ابتدائی تحصیل خود بوده و برخی از آنها تنها 4 سال داشته اند.

آمارها نشان می‌دهد برخی مدیران در شهرهای دورست، یورکشیر، ویلتشیر و میلندز غربی، پسران چهار ساله را به خاطر انجام چنین جرائمی، از رفتن به مدرسه ممنوع کرده‌اند.

در شرق ساسکس، دو پسر پنج ساله بعد از انجام تجاوز جنسی علیه دیگر دانش‌آموزان، به خانه فرستاده شدند. همچنین یک دختر 5 ساله در بیرمنگهام، به خاطر بد رفتاری جنسی، به خانه فرستاده شد.

 

محققان دریافته اند این رفتارهای جنسی زمانی تشدید می شده است که کودکان بی هیچ مانعی به محتوای سایت مستهجن اینترنتی دسترسی داشته اند.

با این اوضاع تاسف بار، اکنون دولت انگلیس در حال ارائه طرحی است که بر اساس آن، به کاربران خانگی این اختیار داده ‌شود که دسترسی به محتواهای مستهجن را در خانه‌ها مسدود کنند.

 

گفتنی است طی روزهای اخیر اخبار فراوان حکایت از آن دارد که مراجعه کودکان و نوجوانان انگلیسی به سایت های مستهجن گسترش یافته و به مرز هشدار رسیده به گونه ای که نشانه هایی نیز وجود دارد که کاملا نشان می دهد این کار برای تعدادی از آنها به صورت اعتیاد درآمده است./جام نیوز

سایت برای کودکان , عوارض تماشای پورنوگرافی کودکان , سایت آموزشی کودکان


ویدیو : کودکان ؛قربانیان سایت های پورنوگرافی