کنسرت 54 هزار نفری! : محل این کنسرت در محوطه باز وسیعی که از قرار معلوم زمین ...


محل این کنسرت در محوطه باز وسیعی که از قرار معلوم زمین فوتبال پارک آبی آزادگان بود، انتخاب شده بود. زمین چمنی که به گفته مسئولین اجرایی برنامه، ۵۴ هزار صندلی در آن چیده شده بود که حدود ۱۰ هزار صندلی مربوط به بخش VIP برنامه بود. تیتر خبر به اندازه کافی غافلگیرکننده هست. رضا صادقی در شب به یاد ماندنی در جشنواره بزرگ شعبانیه که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، در میان خیل عظیم مردم، روی سن رفت تا بزرگ‌ترین تجمع مخاطبانش را شاهد باشد.

این برنامه که دوشنبه شب و با اعلام قبلی و در محوطه باز پارک آبی آزادگان برگزار شد، با استقبال ویژه مخاطبان رضا صادقی توام شد تا این خواننده در شبی باشکوه به اجرای ترانه‌هایش بپردازد. مسئولین برگزاری برنامه هم که پیش بینی یک چنین استقبال ویژهای را داشتند با ارائه بهترین خدمات توانستند لبخند رضایت را از مخاطبان این خواننده دوست داشتنی دریافت کنند.

 پنجاه و چهار هزار صندلی در زمین فوتبال
محل این کنسرت در محوطه باز وسیعی که از قرار معلوم زمین فوتبال این مجموعه بود، انتخاب شده بود. زمین چمنی که به گفته مسئولین اجرایی برنامه، ۵۴ هزار صندلی در آن چیده شده بود که حدود ۱۰ هزار صندلی مربوط به بخش VIP برنامه بود که پذیرای مهمانان ویژه و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران باشد. استیج بزرگی در انتهای جنوبی این محوطه چمن بر پا شده بود که به خوبی جوابگوی این حجم عظیم جمعیت بود.


ویدیو : کنسرت 54 هزار نفری!