کنسرت هایی که در راهند : با تمام شدن ماه های عزاداری همه ارکسترها و خواننده ...


با تمام شدن ماه های عزاداری همه ارکسترها و خواننده ها برای اجرای زنده برنامه ریزی کرده اند. برنامه اجراهای موسیقی یک هفته آینده را به گزارش هنرآنلاین بخوانید. فعلا بیشتر گروه های موسیقی سنتی و کلاسیک آماده اجرا هستند و احتمالا از هفته دوم دی ماه صف کنسرت های پاپ هم تشکیل می شود.


روزنامه هفت صبح: با تمام شدن ماه های عزاداری همه ارکسترها و خواننده ها برای اجرای زنده برنامه ریزی کرده اند. بیشتر گروه های موسیقی سنتی و کلاسیک آماده اجرا هستند و از هفته دوم دی ماه صف کنسرت های پاپ هم تشکیل می شود.

* موتزارت و بلابارتوک به روایت پیانیست بزرگ

رافائل میناسکانیان، پیانیست برجسته ایرانی روز پنجم دی ماه به تالار وحدت می رود و رپرتواری گوش نواز برای علاقمندان موسیقی اجرا می کند. میناسکانیان قرار است «فانتازیا شماره 4» و «سونات پیانو شماره 10» از موتزارت را اجرا کند. از بلابارتوک آهنگساز بزرگ مجار هم قطعه «15 آواز روستایی مجار» و از شومان هم «کرایسلریانا» را می نوازد.

زمان اجرا: ساعت 15 روز پنجم دی ماه

عکس هایی از کنسرت کاوه افاق , ایران کنسرت , کنسرت


* ارکستر سمفونیک آیسو

ارکستر سمفونیک آیسو به رهبری مازیار یونسی و با حضور فرمهر بیگلو به عنوان کنسرت مایستر هشتم دی ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود.سمفونی شماره پنج فرانس شوبرت، اوزتور آرایشگر شهر سویل اثر جیاکیمو روسینی و مولداویا از پوئم سمفونی سرزمین پدری اثر بدریش اسمتانا در این کنسرت اجرا می شود.

این ارکستر که به ارکستر ایران - اتریش هم شهرت دارد زیر نظر کریستین شولز، مدیر ارکستر سمفونیک وین تمرین می کند و در نبوداو مازیار یونسی سرپرست و رهبر این ارکستر است. رپرتوار این اجرا هم شنیدنی است و اتفاقا اورتور آرایشگر شهر سویل در ایران از محبوبیت زیادی نزد علاقمندان به موسیقی برخوردار است.

زمان اجرا: ساعت 21:30 روز هشتم دی ماه.

کنسرت قم , خرید بلیط کنسرت , بلیط کنسرت


* دیگر اجراهای کلاسیک

ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران (15 و 16 دی تالار وحدت)، رسیتال پیانو به نوازندگی فریدون ناصحی (13 دی فرهنگسرای نیاوران)، رسیتال پیانو «100 سال موسیقی ایرانی برای پیانو» به نوازندگی لیلا رمضان (چهارم و پنجم دی سالن رودکی)، ارکستر مجلسی، رسا (سوم دی تالار رودکی) و دولت گیتار کلاسیک با اجرای امانی و حامد حدیدی (پنجم دی ماه تالار رودکی) از دیگر اجراهای کلاسیک دو هفته اول دی ماه هستند.

کنسرت سیامک عباسی , کنسرت کاوه یغمایی , کنسرت علیرضا طلیسچی


* شیپور صلح پس از دو ماه

ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس، کنسرت «شیپور صلح» را با آهنگسازی علی قمصری و صدای محمد معتمدی برای بار دیگر اجرا می کند. کنسرت شیپور صلح که تعدادی کنسرتو برای سازهای ایرانی است پیش از ماه محرم و در تاریخ 26 مهر ماه روی صحنه رفته بود و حالا بار دیگر سوم، چهارم و هفدهم دی ماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

علی قمصری آهنگساز و تک نواز تار، پاشا هنچنی تک نواز نی، پویاس رایی تک نواز سنتور، شروین مهاجر تک نواز کمانچه؛ سولیست های این کنسرت خواهند بود و محمد معتمدی هم در قطعاتی خوانندگی می کند.

زمان اجرا: ساعت 21:30 روز 17 دی ماه

کنسرت کاکو بند , کنسرت محمد علیزاده , کنسرت در قم


* گلچین عاشقانه

اما اجراهای پاپا با کنسرت مسعود امامی افتتاح می شود. برای اولین بار است که امامی د رسالن میلاد نمیاشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. این برنامه روز جمعه پنجم دی ماه روی صحنه خواهد رفت. مسعود امامی برای کنسرت پیش رو گلچینی از قطعات عاشقانه و خاطره انگیز خود را آماده کرده است. همچنین برنامه پنجم دی ماه اولین اجرای آلبوم «همیشگی» است؛ آلبومی که در مهر ماه سال جاری به بازار عرضه شد. آخرین کنسرت امامی، اسفند 92 و در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد.

زمان اجرا: ساعت 21 روز پنجم دی ماه

کنسرت علی زند وکیلی , کنسرت بابک جهانبخش , کنسرت سالار عقیلی


* مازیار فلاحی و آغاز کنسرت های «لعنت به من»

مازیار فلاحی ستاره محبوب این روزهای موسیقی پاپا ایران هم روز هشتم دی ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود. از انتشار آخرین آلبوم فلاحی با نام «لعنت به من» چند ماهی گذشته و اودر این اجرا اکثر قطعات این آلبوم را در کنار گزیده ای از قطعات خاطره انگیزش اجرا خواهد کرد.

زمان اجرا: ساعت های 18:15 و 21:45، هشتم دی ماه

کنسرت محسن یگانه , دانلود کنسرت , کنسرت کاوه آفاق


* سلول عمومی

رضا یزدانی در آستانه انتشار تازه ترین آلبومش روی صحنه می رود. یزدانی در تاریخ 15 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه طی دو سانس برنامه اجرا می کند. «سلول شخصی» عنوان آلبوم جدید رضا یزدانی است؛ مجموعه ای شامل دو آلبوم که یک آلبوم گزیده ای از سروده های اندیشه فولادوند و دیگری سروده هایی از دیگر ترانه سراهاست. احتمال دارد این کنسرت اولین اجرای این آلبوم هم باشد.

زمان اجرا:
ساعت های 18:15 و 21:45 روز 15 دی ماه

کنسرت شهره سلطانی , کنسرت امید حاجیلی , کنسرت علیزاده


ویدیو : کنسرت هایی که در راهند