کنسرت شهداد روحانی در برج میلاد تهران : شهداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر ...


شهداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر به همراه ارکستر متشکل از 42 نوازنده در برج میلاد برنامه اجرا می کند. خبرگزاری ایرنا: شهداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر به همراه ارکستر متشکل از 42 نوازنده در برج میلاد برنامه اجرا می کند.

در نشست خبری امروز (چهارشنبه) گفت: در این کنسرت که 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود ، در دو بخش قطعاتی چون رقص بهار، ابدیت ،سرزمین من و باغ ایرانی و ... اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این اجرا علی جعفری پویان به عنوان مایستر ارکستر و نوازندگانی متشکل از ارکسترهای صدا و سیما حضور دارند.

این رهبر ارکستر با اشاره به عدم اجرای قطعه پیتر و گرگ گفت: از ابتدا قرار بود این قطعه را در کنسرتمان با حضور مهتاب کرامتی به عنوان راوی اجرا کنیم اما به قدری مراحل اداری کنسرت به طول انجامید که کرامتی مجبور به سفر شد و ما نیز با رعایت اخلاقیات شخص دیگری را جایگزین ایشان نکردیم بر این اساس این قطعه از رپرتوار اجراییمان حذف شد که امیدوارم طی ماه های آینده بتوانیم آن را اجرا کنیم.

روحانی در ادامه این نشست در خصوص انتشار سه لوح فشرده آثارش بیان داشت: این اثر شامل اجراهای زنده ارکستر سمفونیک تهران است که با همراهی انجمن موسیقی ایران دو لوح از این مجموعه با عنوان شهرزاد و پرنده آتشین و یک لوح نیز شامل قطعات مختلف منتشر شد.انتشار این چند لوح فشرده مثال خوبی است، برای این که همه بدانند ارکستر ما 80 سال قدمت دارد.


ویدیو : کنسرت شهداد روحانی در برج میلاد تهران