کنسرت را بی‌خیال برای آشواریا فکری کنید : الانه شهرداران به‌جای اینکه به وظیفه ...


الانه شهرداران به‌جای اینکه به وظیفه اصلی خودشون، یعنی غیرتی شدن و تفکیک جنسیتی بپردازند، میان تونل های زیرزمینی می سازند که معلوم نیست اون زیر چه خبره ... اگه هم شهردار روزی روزگاری خواست چیزی بسازه، بهتره خیابون دوطبقه بسازه تا از یه طبقه خانمها عبور کنند و از طبقه دیگه اش آقایون مرور. فرزین پورمحبی در ایسنا نوشت: ایرونی جماعت یعنی غیرت، یعنی جمع و جور کردن ناموس با گرایش خار (خواهر) و مادر، یعنی ناصر ملک مطیعی، یعنی مبارزه با هوس های زودگذری که اصلا هم زود نمی گذرن!

اما تو این دوره زمونه از همه این مردونگی ها فقط یه خاطره مونده و چند تار سبییل.

الانه عوامل بیگانه برای ضربه زدن به اقتصاد ما ساپورت پوش تربیت می کنند و بعد اونها رو می فرستند کف خیابونها که با آقازاده ها اتو بزنند. اینجوری پولهایی رو که خیلی از دستگاه های قضایی و اجرایی عریض و طویل نتونستند از اونها پس بگیرند، همین ساپورت پوش های 40 کیلویی با چند تا عشوه و چشمک از حلقومشون بیرون می کشند و به شکل ارز می فرستند اونور آب!

الانه شهرداران به‌جای اینکه به وظیفه اصلی خودشون، یعنی غیرتی شدن و تفکیک جنسیتی بپردازند، میان تونل های زیرزمینی می سازند که معلوم نیست اون زیر چه خبره ... اگه هم شهردار روزی روزگاری خواست چیزی بسازه، بهتره خیابون دوطبقه بسازه تا از یه طبقه خانمها عبور کنند و از طبقه دیگه اش آقایون مرور.

الانه موقع انتخابات، صدا و سیما می ره خانم های ساپورت پوش رو از زیر سنگ پیدا می کنه و سنگشون رو تا روز رای گیری به سینه می زنه! تازه 99 درصد عروسی های سریال های تلویزیونی در حیاط یک خونه قدیمی به شکل مختلط برگزار می شه!

الانه سینمای ما می ره سراغ «آشواریا رای» معلوم الحال تا در اون تاریکی برای گلزار قر و قمیش بیاد.

الانه اینهمه حموم مختلط مثل فین و شیخ بهایی و گنجعلیخان هست و کلی توریست خارجی که معمولا جاسوس هم هستند توش می رند و میان اما سازمان گردشگری بی خیالی طی می کنه و انگار نه انگار که اینجا زن و بچه نشسته!

کجایی عباس قادری که براشون بخونی: تو سیاحی پسر، اومدی به سیاحت یا چشم چرونی؟

الانه مجلس ما دم به دم مردم رو برای افزایش جمعیت به هر قیمتی تشویق می کنه و اصلا هم نگران عواقبش و نحوه اجرای این قانون نیست.

خلاصه آدم حاضره با حقوق هفتصد هزار تومنی و اجاره یک میلیونی زندگی بکنه و صبح تا شب تحریم رو دور بزنه اما چیزی از این بی ناموسی ها نبینه که خیلی عیبه!

در ضمن این دفاتر طلاق رو هم تفکیک جنسیتی بکنید. اینطوری زن و شوهرها نمی تونند با هم به دفترخونه مراجعه کنند و در نتیجه آمار طلاق امون هم به کوری چشم این و اون کم می شه!

راستی کسی می دونه با وجود اینهمه تدابیر تفکیک جنسیتی و صیانت از حریم خانواده، چرا باز هم آمار طلاق مون روزبه روز در حال رشده؟

یکی نیست به من بگه: آخه مگه تو فضولی پسر !


ویدیو : کنسرت را بی‌خیال برای آشواریا فکری کنید