کنسرت تلفیقی گروه «بهنا» با استقبال قابل توجه مخاطبان موسیقی برگزار شد :



گروه های موسیقی تلفیقی ایرانی , کنسرت پژوهشی آنسامبل موسیقی سل برگزار می شود , موسیقی تلفیقی

 

موسیقی ما - بهمن بابازاده:  گروه موسیقی «بهنا» در روزهای ۸ و ۹ در تالار ایوان شمس با استقبال قابل توجه مخاطبان موسیقی بی‌کلام روی صحنه رفت تا باز هم علاقمندان به این سبک، از موسیقی ناب این گروه لذتی شگرف ببرند. این برنامه که بر خلاف اکثر کنسرت‌های زنده دقیقا راس ساعت اعلام شده شروع شد، با استقبال مخاطبان موسیقی تلفیقی رو به رو شد و بسیاری از حاضرین در سالن از جمله روزنامه نگاران و کار‌شناسان موسیقی بودند.

 

در بخش اول برنامه قطعاتی چون آشنایی، نخستین، باران، سبک بال، ‌هشت پا و آهو اجرا شد و در بخش دوم هم گروه به اجرای قطعاتی بامداد، قصه، جان جهان و چونان پرداخت که پس از اتمام هر قطعه با تشویق حاضرین در سالن رو به رو شد. اوج گرفتن‌گاه و بیگاه تکنوازی‌ها در حالی که تلفیق سازهای غربی و ایرانی به وضوح ترکیب خوش رنگ و لعابی را در ریتم و ملودی اثر بوجود آورده بود، از جمله لحظات بکر این برنامه بود که عمدتا حاضرین در سالن را چشمانی بسته راهی خیالپردازی‌های بکر و فانتزی می‌کرد.

 

در میانه‌های برنامه رامین بهنا بدون میکروفون و از پشت ساز‌اش شروع به معرفی نوازنده‌های گروه نمود و پس از اینکه هر نوازنده معرفی می‌شد، شاهد تکنوازی مثال زدنی اعضای گروه بودیم که فضای سالن را به کلی عوض می‌کرد و با تشویق حضار رو به رو می‌شد. نوازنده‌های چیره دستی چون بهرنگ بقایی، علی پرکار، حامد حمیدزاده، کسرا ابراهیمی و سینا خشک بیجاری که وجود هر کدام از این نوازنده‌ها برای هر گروهی می‌تواند غنیمتی به حساب بیاید. دو نوازی گیتار الکتریک و تار شاهد بهترین لحظه برنامه به حساب بیاید که قطعا توانایی این تلفیق لذیذ، فقط از موزیسین با سواد و دانشمندی چون «رامین بهنا» بر می‌آید.

 

در انتهای برنامه هم در لحظه خروج جمعیت از سالن بروشوری به تک تک حاضرین داده می‌شد که شامل معرفی اعضای گروه و یادداشتی از رامین بهنا می‌شد. در بخش‌هایی از یادداشت رامین بهنا خطاب به مخاطبان‌اش آمده بود: «از اینکه آمده‌ای تا ما برایت ساز بزنیم، احساس خوشی به ما دست می‌دهد. حالا دیگر مطوئن‌ایم که دن کیشوت نبوده‌ایم و بیخودی نیزه‌مان را به آسیاب بادی نکوبیده‌ایم. الان هم اینجائیم و تو هم ور دل ما نشسته‌ای و دل ما غنج می‌رود از این دورهمی. روی انبوهی از قربان صدقه، کنار بشقابتان حساب کنید. زیاده عرضی نیست. قربانت – بهنا و گروهش.»

 

گزارش تصویری علیرضا ایرانی نژاد را از این اجرا اینجا ببینید ... . /

 

 

کنسرت موسیقی , گروه موسیقی چارتار , گروه موسیقی با دهان ایرانی

 

 

کنسرت گروه سون , کنسرت گروه چارتار , موسیقی تلفیقی ایرانی

 

 

کنسرت گروه جیپسی کینگز در ایران تصاویر , کنسرت گروه لیان , کنسرت گروه رستاک

 

 

نکات قابل توجه در طراحی پوستر , تغییر اسم گروه در مخاطبان در جیمیل , گروه موسیقی ترنس

 

 

موسیقی ما


ویدیو : کنسرت تلفیقی گروه «بهنا» با استقبال قابل توجه مخاطبان موسیقی برگزار شد