کنسرت بهنام صفوی در روز پر حاشیه برج میلاد :   بهنام صفوی پنج شنبه شب در حالی ...



بهنام صفوی , بیوگرافی بهنام صفوی , بهنام صفوی و همسرش

 

بهنام صفوی پنج شنبه شب در حالی در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت که حاشیه‌های رنگ و ورانگ، برنامه‌اش را تحت تاثیر قرار دادند. در روزی که قرار بود شاهد آشتی کنان بهنام صفوی و برادران خسروی (سیروان و زانیار) باشیم اتفاقات عجیب و غریب، باعث شدند که این خواننده برنامه‌اش را با حاشیه‌های مختلف برگزار نمایند. این آخرین کنسرتی بود که قبل از ماه رمضان در سالن برج میلاد برگزار می‌شد و پرونده اجراهای زنده بعد از این کنسرت تا یک ماه آینده بسته می‌شود تا اهالی موسیقی بعد از چند هفته شلوغ و ترافیک کنسرت، کمی به استراحت بپردازند.

این کنسرت که به همت موسسه «آوای هنر» برگزار می‌شد با ویدئویی از این خواننده شروع شد. ویدئوی که هماهنگی خوبی بین تصویر روی مانیتور و صدای بهنام صفوی ایجاد شده بود و این خواننده ابتدای برنامه‌اش را به این شکل شروع کرد. سالن برگزاری برنامه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال خوب مخاطبین موسیقی پر شده بود .

صفوی به تدریج شروع به خواندن قطعات پر طرفدارش کرد و در این بین «عشق من باش»‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال بیشتری از سوی حاضرین در سالن رو به رو شد. بعد از لحظاتی همه گروه در جلوی سن حاضر شدند و روی چهارپایه‌های مخصوصشان نشستند تا برخی از قطعات این خواننده را بصورت آنپلاگ و صمیمی‌تر اجرا کنند. قطعاتی چون «آرامش» در این سبک اجرا، از بقیه آثار بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

یک ماه پیش بود که زانیار خسروی در نامه‌ای تند نسبت به برخی صحبت‌های بهنام صفوی، به این خواننده تاخت و با واژه‌هایی جالب توجه از خجالت این خواننده در آمد. دلخوری زانیار هم به گفتگوی بهنام صفوی با یکی از مجله‌ها بر می‌گشت که صفوی گفته بود ترانه قطعه «عشق من باش» تاثیر زیادی در همه گیر شدن این اثر نداشت و...

همین جنجال‌های رسانه‌ای باعث شده بود که همه بفه‌مند که دیگر آن دوستی سابق بین برادران خسروی و بهنام صفوی نیست ولی قبل از برنامه خبر رسید که قرار است با پا درمیانی یکی از عوامل برنامه گذار، سوء تفاهم‌های بین این هنرمندان رفع شود و آن‌ها به سالن بیایند تا به نوعی همه چیز ختم به خیر شود.

اواسط برنامه بود که بهنام تشکر و تقدیری مفصل را از برادران خسروی انجام دهد و از حاضرین بخواهد که دوست و همکار‌اش «زانیار خسروی» را تشویق کنند. زانیار هم که این بار حضور برادرش را در کنار خود نمی‌دید، با روی باز به ابراز علاقه اهالی موسیقی جواب داد تا همه مشکلات حل و فصل شوند و دیگر چیزی بین این دو نباشد.

شهرام شکوهی و شهاب رمضان هم از جمله هنرمندانی بودن که در سالن برنامه حضور داشتند و از سوی صفوی به حاضرین در سالن معرفی شدند. استقبال از شهرام شکوهی در این بین به طرز عجیبی بالا بود و مشخصا همه در انتظار اولین اجرای زنده این خواننده‌اند تا ببینند او می‌تواند موفقیت‌های آلبوم‌اش را این بار در اجرای زنده نیز تکرار کند یا خیر.

 

کنسرت برج میلاد , لیست کنسرت های برج میلاد , کنسرت های برج میلاد

بیماری بهنام صفوی , برنامه کنسرت های برج میلاد , بهنام صفوی در خندوانه

کنسرت فضای باز برج میلاد , سرطان بهنام صفوی , بیو گرافی بهنام صفوی

بیوگرافی و عکسهای “بهنام صفوی” , عکس کودکی بهنام صفوی , حاشیه زندگیبهنام صفوی

بهنام صفوی زندگینامه , بیوگرافی بهنام صفوی عکس بهنام صفوی و همسرش , بهنام صفوی و همسرش هدی خادمی

 آپارت بهنام صفوی , بیوگرافی و عکس بهنام صفوی و همسرش ماجرای بیماری , حاشیه های کنسرت زانیار خسروی

بهنام صفوی و رضا صادقی , 2 نفر از افرادی که تصاویر آنان در حاشیه کنسرت روزنامه جمهوری اسلامی , کنسرت فضای باز برج میلاد چارتار

فضای باز برج میلاد برای کنسرت , حسرت کنسرت توی میلاد یاس , نوع سرطان بهنام صفوی

کنسرت گروه چارتار برج میلاد , اخرین وضعیت بهنام صفوی , گنجایش سالن برج میلاد سالن کنسرت

بهنام صفوی در خندوان , کنسرت چارتار فضای باز برج میلاد , مشکل بهنام صفوی و رضا صادقی

بهنام صفوی خندوانع , بهنام صفوی مهمان امشب خندوانه , ثبت نام کنسرت عقیلی در برج میلاد

قیمت بلیط کنسرت برج میلاد , مصاحبه بهنام صفوی , بهنام صفوی خندوانه

بهنام صفوی سرطان , بلیط کنسرت برج میلاد , اینستاگرام بهنام صفوی

کنسرت شجریا برج میلاد , کنسرت شجریان برج میلاد , حرید بلیط کنسرت برج میلاد

کنسرت های 12شهریور برج میلاد , رستوران بهنام صفوی , سالن همایش برج میلاد در ایران کنسرت

منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما


ویدیو : کنسرت بهنام صفوی در روز پر حاشیه برج میلاد