کنترل موشک کاغذی با موبایل! +عکس : کمتر کسی است که در دوران کودکی تجربه ساختن ...


کمتر کسی است که در دوران کودکی تجربه ساختن و بازی کردن با هواپیمای کاغذی را نداشته باشد. ظاهراً ورژن جدیدی از این سرگرمی دیروز و امروز ما در راه است. از هواپیمای کاغذی دست سازی صحبت می کنیم که با اضافه کردن یک سری تجهیزات ساده می توان آن ها را با تلفن هوشمند کنترل کرد. نارنجی: کمتر کسی است که در دوران کودکی تجربه ساختن و بازی کردن با هواپیمای کاغذی را نداشته باشد. ظاهراً ورژن جدیدی از این سرگرمی دیروز و امروز ما در راه است. از هواپیمای کاغذی دست سازی صحبت می کنیم که با اضافه کردن یک سری تجهیزات ساده می توان آن ها را با تلفن هوشمند کنترل کرد.

ساخت موشک کاغذی , طرز ساختن موشک کاغذی , موبایل

گرچه این هواپیما پاور آپ 3.0 (PowerUp 3.0) لقب گرفته ولی برای بسیاری از ما، با تعریفی که از هواپیمای کاغذی در ذهنمان نقش بسته، شاید هواپیمای کاغذی ورژن 2.0 نام مناسب تری برای این نوآوری باشد.

برای کار با این هوپیما تنها کافی است مثل همیشه یک تکه کاغذ برداشته و با تا کردن آن هواپیمای خود را بسازیم. سپس پروانه و سکان عمودی را به انتهای هواپیما وصل کرده، فیبر کربنی میله مانند را در قسمت شکاف هواپیما قرار داده، ودر نهایت پک باتری را که نقش سپر محافظ را هم دارد به جلوی هواپیما متصل می کنیم.

ردیابی موبایل , لوازم جانبی موبایل , پرداخت قبض موبایل

بخش جلویی به بلوتوث مجهز بوده و به ما امکان می دهد به راحتی توسط اپلیکیشنی که بر روی تلفن هوشمندمان نصب کرده ایم هواپیمای کاغذی را تا برد 55 متر در هوا کنترل کنیم.

باتری به کار رفته توسط مینی یو اس بی شارژ می شود و قادر است تا 10 دقیقه پرواز مداوم شارژ را در خود نگه دارد. اپلیکیشن موجود به کمک نشانگر میزان بُرد، نشانگر سطح رانش یا نیروی پیشران، و قطب نما حس خلبانی را به شما القا می کند.

برای به هوا پریدن هواپیما و تنظیم ارتفاع آن باید از اهرم کنترل سوخت اپلیکیشن استفاده کنید. کج کردن تلفن به سمت چپ و راست هم هواپیمای کاغذی را در جهت مورد نظر سوق می دهد.

پاور آپ 3.0 در ابتدا تنها با آیفون کار می کرد. ولی از قرار معلوم به زودی اپلیکیشن سازگار با اندروید آن هم عرضه خواهد شد. طراحان این هواپیما از طریق کمپین کیک اِستارتر سرمایه مورد نیاز خود را کسب کرده اند و قصد دارند این محصول را به تولید انبوه برسانند.


ویدیو : کنترل موشک کاغذی با موبایل! +عکس