کنایه حسام نواب صفوی به مجری «Farsi1» : حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان گفت: ...


حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان گفت: شبکه فارسی وان از کجا دستور می‌گیرد که پلیس بین‌الملل را با این فضاحت مسخره می‌کند و خیال گروه‌های تروریستی را راحت می‌سازد. خبرگزاری فارس: حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان گفت: شبکه فارسی وان از کجا دستور می‌گیرد که پلیس بین‌الملل را با این فضاحت مسخره می‌کند و خیال گروه‌های تروریستی را راحت می‌سازد.

حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان درباره مجری شبکه فارسی وان نوشت:


مجری فارسی١اگر راست میگوید در ایران بیاید و از خودش دفاع کند نه مانند یک وطن فروش از ٤دیواری حرف بزند، توهین بزرگی که شبکه فارسی١به ملت ایران کرد، بگذریم که بخشی از این جرایم در حال رسیدگی هستند.

در ٤٥دقیقه مصاحبه فارسی١، پلیس اینترپل چنان وقیحانه مورد تمسخر قرار میگیرد که در فضای اکنون که چشم مردم دنیا به دنبال عاملین کشتار در فرانسه و بیروت است و این تعقیب توسط پلیس اینترپل پیگیری میشود، شبکه فارسی١ در٢جا عنوان میکند شانس اینست پلیس اینترپل حواسش به هـیچ جا نیست و میتوان از دست آنان قسر در رفت.

٢در جائی دیگر عنوان میکند پلیس اینترپل رفته غذا بگیره و باز هم میگوید پلیس اینترپل حواسش به هیچ جا نیست...مردم داغدار فرانسه و بیروت وسایر کشورهایی که دچار حمله تروریستی شده اید نگران قاتلین و طراحان این شبکه تروریستی نباشید، شبکه فارسی١ میگوید: پلیس اینتر پل اصلا حواس ندارد و میشود از دست آن قسر در رفت.

کاملا مواضع حامیان این شبکه تروریستی مشخص میشود ولی این فارسی١ از کجا دستور میگیرد؟؟؟ که پلیس بین الملل را بااین فضاحت مسخره میکند و خیال گروه های تروریستی را راحت میسازد چندی پیش گفته میشد فارسی١ توسط رژیم صهیونیستی تشکیل شده ولی تا مشخص آن هیچ مطلبی را نمیتوان نسبت داد چون اثبات نشده ولی کشور امارات متحده عربی که دارای پلیس قوی میباشد و از حامیان صلح و قاعدتا پلیس بین المللی میباشد چطور اجازه تاسیس فارسی١ و توهینهای مختلف به مردم ایران و در نهایت کشوری است که اجازه میدهدیک شبکه ماهواره ای شبکه پلیس بین الملل را به تمسخربکشد؟؟؟

از آنجا که هویت تروریستهای داعش روزانه کشف میشود از دستگاه قضایی خواهشمند است برای دستیابی به اطلاعات حیاتی نیروهای پلیس اعضای فارسی١ را که ایرانی هستند، دستور استرداد آنان را از کشور امارات بخواهد بلکه با حضور پلیس اینترپل و نیروهای امنیتی کشورمان به سر نخهای قابل توجهی دست پیدا کنیم مطمئن باشید مسخره و لوده نمودن اینترپل بی دلیل نیست و از جایی خط میگیرد بلکه شاید بتوان از حمله به مردم بیگناه دیگری جلوگیری کنیم الهی آمین.


ویدیو : کنایه حسام نواب صفوی به مجری «Farsi1»