کنایه امیر تتلو پس از اعتراض‌ به عکس جنجالی : بعد از انتشار عکس خسرو حیدری ...


بعد از انتشار عکس خسرو حیدری با امیر تتلو در بعضی سایتهای خبری چند روزنامه عکس او را روی جلد روزنامه چاپ کردند که اعتراضات زیادی را در پی داشت و ظاهرا در برخی از روزنامه‌ها با انتقاد از خسرو همراه بود. کافه سینما: بعد از انتشار عکس خسرو حیدری با امیر تتلو در بعضی سایتهای خبری چند روزنامه عکس او را روی جلد روزنامه چاپ کردند که اعتراضات زیادی را در پی داشت و ظاهرا در برخی از روزنامه‌ها با انتقاد از خسرو همراه بود.

ستاره نیوز نوشت: با این حال تتلو در صفحه فیسبوکش از بازیکن استقلال حمایت کرد و نوشت: «کامنتا رو می‌دیدم که خیلی از هوادارای خسرو و هوادارای استقلال و خیلی دیگه از جمله یک روزنامه خسرو رو اذیت کردن سر عکس با ما!!! خواستم بگم که خسرو اصلا از آهنگای من خوشش نمی‌یاد!!!

بیچاره همش سر تمرینشه!!! ولی من عاشق بازیشم و هوادارش!!! ازش خواستم باهام عکس بگیره!!! حالا من آدم بدی هستم اوکی!!! من زیرزمینی اوکی!!! به این بیچاره چه ربطی داره؟! ایشون موظفه دل هواداراشو بدست بیاره و با همه عکس بگیره!!!

انقد سر یه ادم به قول خودتون زیر زمینی اعصاب یه قهرمان ملی رو بهم نریزید، اونم دم بازی‌های آسیایی و جام جهانی. اینا با اعصاب خراب و حاشیه چطوری پرچم کشور ببرن بالا! در اخر من از جامعه فوتبال و مسئولین معذرت می‌خوام! اصلا دوست نداشتم ذهن بچه هامون قبل جام جهانی حتی یه ذره خراب شه و قول می‌دم علی کریمی رو دیدم ازش نخوام باهام عکس بگیره!!!»


ویدیو : کنایه امیر تتلو پس از اعتراض‌ به عکس جنجالی