کمربند هوشمند با قابلیت تغییر سایز! +عکس : مطمئنا شما هم با این تجربه مواجه ...


مطمئنا شما هم با این تجربه مواجه شده‌اید که پس از صرف غذایی خوشمزه در یک مهمانی با مشکل نیاز به تغییر سایز کمربند شلوار خود روبرو شوید. فارنت: مطمئنا شما هم با این تجربه مواجه شده‌اید که پس از صرف غذایی خوشمزه در یک مهمانی با مشکل نیاز به تغییر سایز کمربند شلوار خود روبرو شوید.

تغییر سایز عکس , تغییر سایز عکس در فتوشاپ , نرم افزار تغییر سایز عکس

اگر شما از دسته افرادی هستید که خیلی زود چاق و یا لاغر می‌شوند، در حال اجرای رژیم غذایی سخت هستند و یا ورزش می‌کنند و وزن کم می‌کنند Emiota Belty محصولی است که در نمایشگاه CES 2015 برای راحتی هرچه بیشتر شما معرفی شده است.

این کمربند با رهگیری و رصد کردن فعالیت‌های روزمره شما و میزان غذایی که خورده‌اید و یا مدت زمانی که ورزش کرده‌اید به تغییر سایز کمربند اقدام می‌کند. این عمل با استفاده از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ به کار گرفته شده در این دستگاه برای بررسی فعالیت‌های شما انجام می‌پذیرد.

تغییر سایز دسته جمعی عکس , تغییر سایز در فتوشاپ , چگونه سایز عکس را تغییر دهیم

چندین موتور کوچک موجود در این کمربند در تعامل با سنسورهای آن قرار دارند و به محض دریافت دستور به محکم‌کردن و یا رهاکردن بیشتر کمربند اقدام می‌کنند. بدین ترتیب همه اشخاص و با هر سایز دورکمر می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه از این محصول استفاده کنند. هنوز از قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار، خبری منتشر نشده است.


ویدیو : کمربند هوشمند با قابلیت تغییر سایز! +عکس