کمربند قدرت برای فورد موستانگ : پس از معرفی Galpin Rocket سال گذشته، Galpin ...


پس از معرفی Galpin Rocket سال گذشته، Galpin Auto Sports و Henrik Fisker امسال با کانسپت Speedster Concept به صحنه‌ی رقابت بازگشته‌اند. وب‌سایت TopInErath: پس از معرفی Galpin Rocket سال گذشته، Galpin Auto Sports و Henrik Fisker امسال با کانسپت Speedster Concept به صحنه‌ی رقابت بازگشته‌اند. این موستانگ بدنه سفارشی 725 اسب‌بخار، طراحی روان سقف باز را به همراه پوشش tonneau به خود گرفته است. به این ترتیب تعداد محدودی از مشتریانی که خواهان خرید یک فورد موستانگ قدرتمندتر و منحصربفردتر هستند، گزینه‌ی جدیدی را پیش‌رو دارند.

محصول جدید فورد موستانگ برای سال 2016 , فورد موستانگ , یک ترفند جالب برای مشاهده قدرت سیگنال آیفون

Galpin Auto Sports دارای سابقه‌ی خوبی در ارائه و نمایش خودروهای قدرتمند و عجیب مبتنی بر فورد در نمایشگاه Pebble Beach Concours d'Elegance است. دو سال پیش این مجموعه اولین ابرخودروی خود را به نمایش گذاشت که یادآور خودروی GT فورد بوده است. کمپانی فوق یک موتور هشت سیلندر 1024 اسب‌بخار را در اولین خودروی خود نهاده بود و از چرم آبی رنگ در فضای درونی خودرو استفاده کرد و آن را با قیمت 1.024 میلون دلار به فروش رسانید.

فورد موستانگ 2016 , فورد موستانگ شلبی , فورد، موستانگ

خوراکی های مفید برای افزایش قدرت بینایی , فورد موستانگ 1969 , فورد موستانگ 1970

سپس گالپین با یکی از مشهورترین و نامدارترین طراحان دنیای خودروها، هنریک فیسکر، آغاز به همکاری نمود. این همکاری منجر به ارائه‌ی نمونه اولیه‌ی Galpin Rocket در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس سال گذشته شد که دارای بدنه‌ی کربنی سفارشی و موتور سوپرشارژر 725 اسب‌بخار می باشد. این کمپانی به طور رسمی از کوپه‌ی تولید محدود در نمایشگاه Amelia Island Concours d'Elegance در ماه مارس رونمایی نمود.

ورزش هایی برای افزایش قدرت بدنی , بالابردن قدرت کامپیوتر برای گیم , ماژول تکس برای افزایش قدرت کامپیوتر

غذاهایی برای افزایش قدرت عضلات , گجت تکس برای افزایش قدرت کامپیوتر , کمربند ضربان سنج برای گوشی اپل

غذاهای مفید برای افزایش درک مغز و قدرت تمرکز , عکس برای افزایش قدرت باروری , فورد موستانگ 1969 نما داخل

7 ماده غذایی برای تقویت قدرت مغز , مدلهای مختلف موتور فورد موستانگ 69 , فورد موستانگ boss 429

گالپین و فیسکر بر روی بازطراحی این خودرو کار کرده، به آن یک پوشش فیبر کربنی رنگ بدنه بخشیدند، و مدل 2+2 را به یک رودستر دو سرنشین تبدیل کردند. چنین طراحی به خودرو نما و ظاهری متفاوت از کانورتیبل موستانگ اصلی بخشید.Rocket Speedsterبر روی چرخ‌های 21 اینچی پنج اسپوک سوار است و با رنگ متالیک قرمز عرضه می‌شود.

Rocket Speedster همچنان یک طرح مفهومی بوده اما گالپین در نظر دارد تعدادی محدود از این خودرو را ساخته و به مشتریان عرضه کند.


ویدیو : کمربند قدرت برای فورد موستانگ