کمترین شمار بیکاران در کدام کشور ها هستند؟ :   کمترین شمار بیکاران در کدام ...



فقیر‌ترین کشور های دنیا کدام هستند؟ , خوشبخت ترین مردم جهان کدام کشور هستند , برای تسکین درد معده کدام خوراکی مفیدتر هستند

 

کمترین شمار بیکاران در کدام کشور ها هستند؟ 

موسسه آمار اتحادیه اروپا اتریش، هلند، آلمان و لوکزامبورگ را از جمله کشورهایی برشمرد که با کمترین آمار بیکاری مواجه اند.

موسسه آمار اتحادیه اروپا موسوم به یورواستات روز گشته در بیانیه ای با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا اعلام کرد که نرخ بیکاری در 27 کشور عضو این اتحادیه در ماه ژوئن 10.4 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش حدود 25.1 میلیون نفر در اتحادیه اروپا که 17.8 میلیون نفرآن در منطقه یورو هستند، در ماه ژوئن بیکار شدند.این درحالی است که در مه 2012 شمار بیکاران در اتحادیه اروپا به 127 هزار نفر و در منطقه یورو به 123 هزار نفر افزایش یافت.

بر اساس گزارش یورواستات، کمترین شمار بیکاران در اتریش به میزان 4.5 درصد، هلند 5.1 درصد و آلمان و لوکزامبورگ 5.4 درصد گزارش شده است.

همچنین در ماه ژوئن 5.47 میلیون نفر زیر 25 سال در اتحادیه اروپا بیکار شدند که از این تعداد 3.36 میلیون نفر در منطقه یورو بودند.

موسسه آمار ملی اسپانیا نیز گزارش داده که نرخ تورم در ماه جولای با افزایش چشمگیر به 2.2 درصد رسیده است.

بر اساس شاخص تورم مصرف کننده (CPI) افزایش نرخ تورم سالانه به دلیل افزایش قیمت دارو و محصولات پزشکی است.

شاخص تورم مصرف کننده در ماه مه و ژوئن پس از افزایش چشمگیر در ماه آوریل به دلیل افزایش قیمت توتون، تنباکو و برق به 1.9 درصد رسید.

در حالی که پیشتر اعلام شده بود بخش بانکداری اسپانیا برای نجات از ورشکستگی به 62 میلیارد یورو کمک مالی اتحادیه اروپا نیاز دارند، این کشور هم اکنون خواستار کمک کمک مالی 100 میلیارد یورویی این اتحادیه شده است./مهر

 


ویدیو : کمترین شمار بیکاران در کدام کشور ها هستند؟