کمالوند: اصلا حوصله صحبت کردن ندارم : سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اصلا ...


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اصلا حوصله صحبت کردن ندارم و پس از بازی امروز هم از بچه‌های تیم در رختکن خداحافظی کردم. خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: اصلا حوصله صحبت کردن ندارم و پس از بازی امروز هم از بچه‌های تیم در رختکن خداحافظی کردم.

فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری گفت: اصلا حوصله صحبت کردن ندارم و پس از بازی امروز هم از بچه‌های تیم در رختکن خداحافظی کردم.

وی ادامه داد: توان و روحیه ادامه کار را ندارم و امروز این موضوع را به جمشید خطیبی مدیر تیم‌های گسترش فولاد هم اعلام کردم. با توجه به اینکه چند روزی است معده‌ام ناراحت است و باید به آندوسکوپی بروم و نیاز به استراحت دارم، مجموعه این موارد باعث شده تا روحیه کار کردن نداشته باشم.

کمالوند افزود: چند بازیکن تیم هرگز احساس مسئولیت نمی‌کنند و تمام زحمات تیم را به هدر می‌دهند. آن از بازی با پرسپولیس که با یک حرکت بچه‌گانه نظامی‌پور گل بدی را خوردیم و 90 دقیقه تلاش‌مان از دست رفت، امروز هم گل دقیقه 93 فولاد دیگر اعصابی برای ما نگذاشته است.

سرمربی گسترش گفت: فکر می‌کنم با این روحیه در ادامه لیگ نمی‌توانم به گسترش کمک کنم. به این خاطر در داخل رختکن از همه بازیکنان خداحافظی کردم و این موضوع را به اطلاع مدیریت رساندم. ضمن اینکه از خبرنگاران هم عذرخواهی می‌کنم که حال و حوصله خوبی ندارم و از شما هم خداحافظی می‌کنم.


ویدیو : کمالوند: اصلا حوصله صحبت کردن ندارم