کلیسایی از جنس طبیعت در ایتالیا +عکس : این کلیسا که در کوهپایه های برگامو در ...


این کلیسا که در کوهپایه های برگامو در مونته آرنا قرار گرفته است، توسط هنرمند ایتالیایی جولیانو مائوری ساخته شده است و یکی از بارزترین نمونه های معماری ارگانیک است.    

پادشا: این کلیسا که در کوهپایه های برگامو در مونته آرنا قرار گرفته است، توسط هنرمند ایتالیایی جولیانو مائوری ساخته شده است و یکی از بارزترین نمونه های معماری ارگانیک است.

جولیانو مائوری با ترکیب مصالح ارگانیکی همچون تنه ها و شاخه های درخت با عناصر کلاسیک معماری، "معماری طبیعی" خلق نموده و این سازه را در مقیاس بزرگ درست کرده است.

در سال 2001، علاقه او به طبیعت به او الهام داد تا پلان های پروژه ای را رسم کند که هنر را به سطح کاملاً متفاوتی برد و مردم برگامو را حیرت زده کرد. او فقط با استفاده از شاخه های درختان، کلیسایی ساخت که حالا تبدیل به سازه ارگانیک منحصر بفرد و شگفت انگیزی شده است.

متأسفانه مائوری در سال 2009 مرد و نتوانست پروژه خود را تکمیل کند، ولی به یاد این اثر او، در سال 2010 پروژه اش در "سال بین المللی تنوع زیستی" از سر گرفته شد.

اسکلت کلیسای درختی برگامو از 42 ستون ساخته شده از تنه ها و شاخه های درختان شاه بلوط و فندق تشکیل شده است که به دور درختان جوان قرار داده شده اند. به مرور زمان این درختان بزرگ می شوند و قوی تر می شوند و به تدریج سازه های چوبی از بین می روند و در نهایت شاهکاری طبیعی بجا می ماند.

این کلیسا مساحتی در حدود 650 متر مربع را اشغال نموده است و تکمیل آن چند سال دیگر طول می کشد.

طبیعت , ایتالیا , پل طبیعت

تور ایتالیا , عکس طبیعت , زلزله ایتالیا

تحصیل در ایتالیا , طبیعت زیبا , پل طبیعت تهران

پرچم ایتالیا , طبیعت گردی , طبیعت ایران

عکس های طبیعت , زیبایی طبیعت , تیم ملی ایتالیا

تیم ملی فوتبال ایتالیا , طبیعت زیبای ایران , ایتالیا اسپانیا


ویدیو : کلیسایی از جنس طبیعت در ایتالیا +عکس