کلید مُد است! : در فرهنگ‌‌های لغت اینطور آمده: کلید ابزاری است برای باز کردن ...


در فرهنگ‌‌های لغت اینطور آمده: کلید ابزاری است برای باز کردن قفل اما ما می‌خواهیم کلیدهایی را به شما معرفی کنیم که حتی از پس قفل‌کردن هم برنمی‌آیند چه رسد به باز‌کردن! مجله زندگی ایده آل: شما از یک کلید چه انتظارهایی دارید؟ در خانه‌تان را قفل کند، از اتومبیل‌تان حفاظت کند، امنیت وسایل درون کشو و کمدتان را تامین کند، از صندوق قدیمی مادربزرگ محافظت کند و... و در یک کلام همه درهای بسته را روی‌تان باز کند. خب، حق هم دارید اینها همه تنها بخشی از خواست‌های معمولی است که شما می‌توانید از یک کلید یا حتی دسته کلید  داشته باشید. اما خیلی‌ها به کلید جور دیگری نگاه می‌کنند. جوری که از آن نه انتظار باز کردن می‌رود نه بستن! در این جور نگاه، کلید فقط یک طرح است که با کمی خلاقیت می‌تواند درهای زیادی را باز کند اما تنها درهایی که به روی ایده‌های تازه باز می‌شوند. ما می‌خواهیم برای شما از این جور کلیدها بگوییم.

در فرهنگ‌‌های لغت اینطور آمده:  کلید ابزاری است برای باز کردن قفل اما ما می‌خواهیم کلیدهایی را به شما معرفی کنیم که حتی از پس قفل‌کردن هم برنمی‌آیند چه رسد به باز‌کردن!

میترا سماوکی و یاسمن طاق‌بستانی، طراح که نه بهتر است بگوییم خالقان این ایده‌های کوچک هستند، هر دو عکاسند و شاید همین نگاه تیزبینانه بوده که پرداختن به این ایده‌های کوچک را در ذهن‌شان زنده کرده است. ایده‌های آنها محدود به همین نمونه‌ها نیست اما خمیرمایه اصلی همه آنها همین‌ طر‌ح‌هایی است که می‌بینید. شما می‌توانید طراحی‌های  آنها را با برند Tiny Gift یعنی هدیه‌های کوچک دنبال کنید.

دری روی قلب‌تان!

جای بعضی کلیدها درست روی گردن شماست؛ درست مثل مدل پیشنهادی ما. وظیفه این کلید باز کردن درهای قلب شماست. حالا از پس آن برمی‌آید یا نه، سؤالی است که شما باید جوابش را بدهید!جنس این آویز از برنج است. بهتر است با یک زنجیر بلند آن را بیندازید.

حدود قیمت: 50 هزار تومان

کلید , برنامه کلید , دعای چهل کلید


مشت​تان را باز می​کند!

 جای این کلید برنجی  روی انگشتان شماست؛ بنابراین باید خیلی بیشتر از کلیدهای دیگر حواستان به آن  باشد، چون این کلید   به راحتی مشت​تان  را باز می​کند!

حدود قیمت: 20 هزار تومان

کلید و پریز , کلید طلایی , شاه کلید


کلید اشرافی!

این هم یک کلید اشرافی! بهتر است این کلید را در مهمانی‌های نیمه‌رسمی دور گردن‌تان بیندازید تا هم خودتان راضی باشید و هم آقای کلید! جنس این کلید استیل  است، اما با طلا آبکاری شده است.

حدود قیمت: 60 هزار تومان (همراه با زنجیر)

کلید پریز , قفل و کلید , کلید های میانبر ویندوز 10


کلیدواره!

این هم یک دسته کلید که جایش روی گوش شماست! نگران وزن این کلیدها نباشید جنس برنجی این کلیدها اجازه نمی‌دهد لاله گوش‌تان وزن زیادی را تحمل کند!

حدود قیمت: 30 هزار تومان

صفحه کلید استاندارد فارسی , کلید موفقیت , کلید های ترکیبی


به چه کار آید؟!

از آنجا که قفل بی‌کلید و کلید بدون قفل به کار هیچ‌کس نمی‌آیند در این مدل شما قفل و کلید را با هم و یکجا دارید! باز هم از جنس برنج و به قدر کفایت سبک.

حدود قیمت: 40 هزار تومان

کلید زیبایی , صفحه کلید , برنامه تصویری اینترنتی کلید


کلیدهای انعطاف‌پذیر!

کلیدها آنقدر هم که ظاهرشان نشان می‌دهد سخت و یک‌دنده نیستند حتی می‌توانند مهربان و منعطف هم باشند! این انگشتر برنجی دلیلی است برای اثبات این ادعای ما...

حدود قیمت: 20 هزار تومان

متن دعای چهل کلید , برنامه ی کلید , کلید برق


پیدا کنید پرتقال فروش را

طراحی این گوشواره‌ها ماجرای پرتقال‌فروش خودمان است. هم کلید داریم و هم جای کلید اما این کجا و آن کجا؟!جنس این گوشواره‌های سوزنی هم از فلز مس است با آبکاری نقره.

حدود قیمت: 30 هزار تومان

وب کلید , کلید های میانبر کیبورد , کلید های میانبر


تمام قد در برابر انگشتان شما

این هم یک دلیل دیگر برای منعطف بودن کلیدها! می‌بینید که گاهی یک کلید می‌تواند تمام قد در برابر انگشتان شما خم شود! (این کلید مسی است اما با آبکاری نقره) 

حدود قیمت: 30 هزار تومان

شرکت کلید طلایی , کلید نیم فاصله , کلید های میانبر ویندوز 7


حرفه آبا و اجدادی!

بعضی کلیدها هم دوست دارند اشرافی باشند. درست مثل همین گوشواره‌های آویزی که می‌بینید؛ کسی چه می‌داند شاید اجداد این گوشواره‌ها، کلید یک خاندان معروف قجری بوده باشند!

حدود قیمت: 40 هزار تومان

کلید های میانبر ورد , کلید میانبر بستن تب , کلید بوت لپ تاپ hp


بند می‌شود!

کلیدهایی هم هستند که به‌جای آنکه در بند کنند خودشان بند می‌شوند! درست مثل همین دستبندی که می‌بینید. جنس این کلید و قلبی که همراهش به بند کشیده شده استیل است و بند آن هم جیر.

حدود قیمت:
40 هزار تومان

کلید میانبر کپی در فتوشاپ , چهل کلید , کلید میانبر


کلیددار!

بعضی کلیدها هم درست مثل جاکلیدی برنجی پیشنهادی ما ترجیح می‌دهند خودشان کلیددار باشند حتی اگر شده به قیمت باز نکردن حتی یک  قفل در تمام عمرشان. خوب این هم یک جورش است دیگر!

حدود قیمت: 15 هزار تومان.

کلید نیم فاصله در ورد , کلید های میانبر فتوشاپ , کلید win


کارشان را بلدند

جای بعضی از کلیدها هم درست روی لباس شماست. این کلیدها قرار است نقش گل سینه را بازی کنند. دست کم از  عهده این وظیفه خوب برمی‌آیند!

حدود قیمت: 10 هزار تومان

کلید میانبر rename , کلید میانبر send receive کدام است؟ , تنظیم کلید ادرس سایت برای تلگرام


ویدیو : کلید مُد است!