کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک : کیت وینسلت، هنرپیشه مشهور انگلیسی ...


کیت وینسلت، هنرپیشه مشهور انگلیسی که با فیلم تایتانیک، به شهرت جهانی دست یافت، یکی از مطرح‌ترین سلبریتی های هنر هفتم هست که سلیقه طلا و جواهرات ایشان، برگ دیگری از سلسله مطالب کلکسیون جواهرات سلبریتی ها را رقم می زند.        پادشا: همچون روال قبل سرویس چهره‌های برترین‌ها، گشتی می‌زنیم در کلکسیون طلا و جواهرات یکی دیگر از سلبریتی های دنیای هنر هفتم. گفتار امروز را اختصاص داده‌ایم به کلکسیون طلا و جواهرات خانم کیت وینسلت، هنرپیشه سرشناس انگلیسی. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات , عکس دختر , دختر ترامپ
(گوشواره‌های مرصع خوشه ای و بلند، از علاقمندی های جواهراتی خانم وینسلت است)

کیت وینسلت را هنوز خیلی‌ها با فیلم تایتانیک به یاد دارند. کیت الیزابت وینسلت (Kate Elizabeth Winslet) (زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی به شمار می‌رود که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی هست که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.

 دختر , روز دختر , اسم دختر
(کیت وینسلت و گوشواره و گردن بندی از جنس طلا و سنگ‌های قیمتی در تایتانیک)

او از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال ۱۹۹۱ کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلند که وینسلت در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (۱۹۹۴) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت. او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم عقل و احساس (۱۹۹۵) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم تایتانیک به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد؛ تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

فیلم دختر , دختر ایرانی , تایتانیک
(تصویری از نوع پوشش خانم وینسلت در صحنه ای از فیلم تایتانیک)

جریان انتخاب کیت وینسلت به عنوان نقش Rose در این فیلم نیز در جای خود جالب توجه هست. در سپتامبر ۱۹۹۶، کیت وینسلت شروع به نقش آفرینی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم تایتانیک، به کارگردانی جیمز کامرون کرد. در ابتدا نیکول کیدمن، مدونا، جودی فاستر، کامرون دیاز، گوئینت پالترو، کلیر دینز و گابریله انور کسانی بودند که برای این نقش در نظر گرفته شده بودند؛ ولی وقتی آن‌ها این نقش را نپذیرفتند، وینسلت به سختی برای گرفتن این نقش مبارزه کرد. او هر روز از انگلستان به جیمز کامرون نامه می‌نوشت و بالاخره به لطف مدیر برنامه‌های خود هیلدا کووالی، کامرون از او برای شرکت در تست‌های اولیه دعوت نمود و در نهایت موفق شد.

خانم کیت، علاوه وافری به گردن بندهای مرصع الماس و گوشواره‌های ظریف کاری شده با سنگ‌های قیمتی دارد و برای همین، بعضاً سفیر تبلیغاتی برخی از برندهای مطرح جواهرات انگلیسی و آمریکایی نیز معرفی شده است.

کیت وینسلت , دختر قالیباف , تبریک روز دختر
(گردن بند الماس خانم وینسلت که یکی از گران‌ترین جواهراتی بود که در مراسم اسکار 2015 استفاده شد)

 جواهرات , دوست دختر , عکس دختر ایرانی
(گوشواره الماس طرح خوشه ای شیک خانم وینسلت با برند کارتیه Replica Jewelry*)

اسامی دختر , تجاوز به دختر , عروسی دختر قالیباف
(گوشواره کیت وینسلت در مراسم افتتاحیه فیلم ونیز 2011)

 دختر زیبا , روز دختر مبارک , دختر باکره
(کیت وینسلت با گوشواره نقره بلند ست شده با لباس قرمز رنگ طرح دوزی شده با برند De Beers jewelry.)

 دختر بیل گیتس , اسم دختر ایرانی , رقص دختر
(کیت وینسلت با گوشواره ای از جنس نقره و زمرد – طرح لباس مشکی: jenny packham)

 نام دختر , دختر دونالد ترامپ , چگونه مخ دختر بزنیم
(گوشواره بلند جنس الماس)

دیوید موریس، یکی از برندهای مورد علاقه وینسلت هست که صفحه اختصاصی در پرتال این جواهرسازی به خود اختصاص داده است. این پرتال در نشانی http://www.davidmorris.com/kate-winslet قابل مشاهده می‌باشد.
 
کون دختر , فیلم سینمایی دختر , دختر زشت
(وینسلت و سفیر تبلیغاتی جواهرات دیوید موریس لندن)

گفتنی است، کیت وینسلت تا کنون سه بار ازدواج کرده است که همسران قبلی ایشان عبارت‌اند از:

(Ned Rocknroll (m. 2012), Sam Mendes (m. 2003–2010), Jim Threapleton (m. 1998–2001

ایشان در توییتر و اینستاگرام، صفحه شخصی رسمی ندارد.

با کلکسیون جواهرات سلبریتی ها، در طول هفته با سرویس چهره‌های برترین‌ها، همراه ما باشید.


ویدیو : کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک