کلاه چینی ها بر سر عروس بریتانیا! :       با لو رفتن ماهیت کلاه ۶.۵ پوندی ...



 

 

عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , چینی ها شب عروسی با عروس چه میکنند , لمس سینه عروس رسم چینی ها

 

با لو رفتن ماهیت کلاه ۶.۵ پوندی کیت میدلتون، این کلاه بی ارزش چینی که در مراسم ۵۰ میلیون دلاری عروسی  سلطنتی انگلیس به کار گرفته شده بود، فروش بسیاری را کسب کرده است.

 

به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، آرایشگر مخصوص کیت میدلتون، با هنرمندی تمام کلاهی بر سر خانم میدلتون گذاشته است که ۶.۵ پوند بیشتر ارزش نداشته و از مغازه ای خریداری شده که دختربچه های نوجوان از آن خرید می کنند.

 

این کلاه که ساخت کشور چین و از کالاهای بی کیفیت همان سرزمین است، میان تهی است، کمتر از یک اونس وزن دارد و یک کودک سه ساله به راحتی می تواند آن را بشکند.

 

با لو رفتن ماهیت کلاه ۶.۵ پوندی کیت میدلتون، این کلاه بی ارزش چینی که در مراسم ۵۰ میلیون دلاری عروسی سلطنتی انگلیس به کار گرفته شده بود، فروش بسیاری را کسب کرده است.

 

عروسی سلطنتی پرطمطراق بریتانیا در حالی برگزار شد که این کشور در رکود سنگین اقتصادی قرار داشته و مردم این کشور به خاطر این رکود در فشار سنگین اقتصادی قرار گرفته اند. در چنین شرایطی برگزاری این مراسم عروسی پرهزینه انتقاداتی سنگین را برانگیخت.

 

در میان این همه هیاهوی رسانه ای که بر سر این مراسم به پا شد، موضوع کلاه ۶.۵ پوندی نیز جذابیت خاص خودش را داشت چرا مه هیچ تناسبی با سایر هزینه های صورت پذیرفته در این مراسم نداشت./جهان نیوز


ویدیو : کلاه چینی ها بر سر عروس بریتانیا!