کلاهبردار ۲۰ میلیاردی پیش فروش خودرو دستگیر شد : اخبار حوادث - کلاهبردار ۲۰ ...



اخبار حوادث - کلاهبردار ۲۰ میلیاردی پیش فروش خودرو دستگیر شد

فردی که تحت عنوان نمایندگی یکی از گروه های خودروسازی با پیش فروش خودرو ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول 7 فقره مرجوعه قضایی مبنی بر پیش فروش خودرو سنگین faw در یکی از نمایندگی های فروش و عدم تحویل در موعد مقرر، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته وی در تحقیقات مشخص شد فرد مؤنثی با تأسیس شرکت منتسب به یکی از گروه های خودروسازی و با سوء استفاده از بنرهای تبلیغاتی فروش خودروی گروه مذکور در قبال دریافت 2 میلیارد و و 560 میلیون ریال از هرکدام از شکات خودروهای سنگین faw و دیگر خودروهای سبک پیش فروش نموده و مالباختگان هم به تصور اینکه با نمایندگی گروه یاد شده قرارداد می بندند اقدام به عقد قرارداد کرده اند غافل از اینکه شرکت مذکور تا پایان سال 92 معتبر بوده و به دلیل کم کاری و یک سری تخلفات در سال جاری سلب امتیاز شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: از آنجایی که متهم به منظور فرار از چنگال قانون متواری شده بود با تلاش شبانه روزی مأموران و انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت و در جریان یک مورد عملیات دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ یاری خاطرنشان کرد: با اقرار صریح متهم به ارتکاب این عمل مجرمانه و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با صدور قرار 3 میلیارد ریالی به زندان مرکزی شهرکرد تحویل شد.

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو : کلاهبردار ۲۰ میلیاردی پیش فروش خودرو دستگیر شد