کلاهبردار خودروهای لیزینگی دستگیر شد + عکس : رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ...



رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با سه فقره سابقه کیفری در قم خبر داد و گفت:متهم تحت پوشش فروش اقساطی خودرو، از مردم دو میلیارد و 400میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

عباس منش کلاهبردار , خودروهای لوکس , عظیم خودرو کلاهبردار است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد کرمی گفت:در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر احتمال کلاهبرداری شرکتی تحت پوشش فروش خودرو اقساطی با قیمتی پایین تر از بازار، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: متهم این پرونده با ظاهر سازی فریبنده و به کارگیری منشی، بازاریاب مونث و تبلیغات پیامکی گسترده در سطح استان اقدام به پیش فروش خودرو به صورت لیزینگی با قیمتی کمتر از بازار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی گفت: در ادامه با تحقیقات نامحسوس مأموران صحت موضوع تایید و ضمن هماهنگی های قضایی، کارآگاهان این پلیس به محل شرکت اعزام و در بازرسی انجام شده تعداد زیادی قرار داد فروش خودرو لیزینگی کشف کردند و محل مذکور توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پلمب شد.

سرهنگ کرمی گفت:تحقیقات جهت شناسایی شکات احتمالی ادامه داشت تا اینکه 9نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد نامبرده با وعده های واهی و انجام مانور متقلبانه از شکات وجوهی را اخذ و پس از عقد قرارداد، در موعد مقرر از تحویل خودرو، وجوه دریافتی و پاسخگویی به شکات امتناع و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با انجام اقدامات گسترده و اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این خصوص، افزود:متهم پس از رویارویی با مالباختگان صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و نهایتاً با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم


ویدیو : کلاهبردار خودروهای لیزینگی دستگیر شد + عکس