کلاهبرداری زوج شیاد در پوشش دفتر مهاجرتی :   اخبار حوادث - کلاهبرداری زوج شیاد ...



دفتر مهاجرتی فرزانه ابروانی , دفتر مهاجرتی محمودزاده , دفتر مهاجرتی فرزانه ابراوانی،

 

اخبار حوادث - کلاهبرداری زوج شیاد در پوشش دفتر مهاجرتی

زوج جوانی که با راه‌اندازی یک دفتر مهاجرتی قلابی در شهرستان شهریار در غرب استان تهران، از مردم کلاهبرداری می‌کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از زن و مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد وی برای ادامه تحصیل و یافتن کاری مناسب قصد مهاجرت به کشور کانادا را داشته تا این که آگهی مربوط به یک دفتر مهاجرتی را در یکی از روزنامه ها خوانده است و روز بعد به ملاقات مدیرعامل دفتر رفته است و در گفت وگو با وی متوجه شده او و همسرش در زمینه فراهم کردن مقدمات سفر افراد ایرانی به کشور های کانادا، استرالیا و دیگر کشور های اروپایی برای ادامه تحصیل، کار و سرمایه گذاری فعالیت می کنند.

در مرحله بعدی از تحقیقات معلوم شد، شاکی پس از چند جلسه ملاقات با این زوج و اعتماد به آنها ابتدا 10 میلیون تومان به آنها پرداخت می کند تا در ادامه و مستقر شدن در کشور مورد نظر 20 میلیون تومان دیگر به آنها پرداخت کند، اما هر چه منتظر مانده تا آنها با وی تماس بگیرند و بلیت سفر را به وی تحویل دهند خبری نمی شود تا این که با حضور در دفتر شرکت مهاجرتی متوجه می شود صاحب آنجا محل را به مالک تحویل داده و کسی از او و همسرش خبری ندارد.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس احمدی، تحقیقات پلیس برای دستگیری زوج کلاهبردار آغاز شد تا این که حدود 50 شاکی دیگر که زن و مرد بودند با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران و ارائه شکایت اعلام کردند در دام یک زوج کلاهبردار که صاحبان یک دفتر مهاجرتی بوده اند، گرفتار شده و از ده تا صد میلیون تومان به آنها پول پرداخت کرده اند. در این مرحله ماموران متوجه شدند تصاویر رایانه ای از این زوج کلاهبردار با همان دو متهمی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

با به دست آمدن اطلاعات، جستجو ی گسترده پلیس برای دستگیری زوج شیاد ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو : کلاهبرداری زوج شیاد در پوشش دفتر مهاجرتی