کفاشیان نقایص قرارداد را پذیرفت/ خاکپور تا المپیک سرمربی امید است : مدیر تیم ...



سرمربی تیم المپیک برزیل , امید نوروزی المپیک 2016 , صرافی المپیک

مدیر تیم فوتبال امید پس از نشست با رئیس فدراسیون گفت: آقای کفاشیان پذیرفتند که حرف‌های محمد خاکپور منطقی است.

حبیب کاشانی پس از نشست با علی کفاشیان در مورد مسائل مطرح شده در این نشست گفت: اتفاقات که طی روزهای گذشته رخ داده بود منجر به این شد که ما روز گذشته از آقای کفاشیان درخواست جلسه کنیم و امروز خوشبختانه این نشست برگزار شد و طرفین صحبت هایشان را مطرح کردند.

وی افزود: آقای خاکپور در این جلسه صحبت هایش را مطرح کردند و گلایه هایی که داشتند را به آقای کفاشیان گفتند که ایشان هم پذیرفت حرف ها و درخواست آقای خاکپور منطقی است و باید طبق آن عمل کرد.

مدیر تیم فوتبال امید در پاسخ به این پرسش که مشکل خاکپور چه بود گفت: ایشان در مورد برخی مسائل قراردادشان انتقاد داشتند که آقای کفاشیان هم این مشکلات را پذیرفتند. فکر نمی کنم در هیچ کجای دنیا چنین قراردادی وجود داشته باشد که یک سرمربی دو سال بعد از اینکه از سمتش کنار رفت اگر حرفی علیه فدراسیون زد باید همه حقوقی که دریافت کرده است را بازگرداند!

وی افزود: البته آقای کفاشیان گفتند که کمیته جوانان این قرارداد را تنظیم کرده و ایشان ندیده است. تصور من هم این است که این قرارداد از جایی کپی شده است. با این حال قرار شد مشکلاتی که در قرارداد وجود داشته است خیلی زود اصلاح شود و برای امضا نهایی ارائه شود.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است کادر فنی تیم امید زیر نظر کی روش کار کنند گفت: بحث زیر نظر کار کردن نیست. فدراسیون از کی روش خواسته است که بر روی تیم های پایه نظارت داشته باشد. اما برای ما این تعامل و همکاری ضرورت دارد چرا که ما 8 تا 10 بازیکن مشترک با تیم بزرگسالان داریم و باید با آقای کی روش تعاملی خوبی داشته باشیم تا به نفع هر دو تیم باشد.

مدیر تیم امید افزود: قرار شد بزودی جلسه ای را با آقای کی روش و خاکپور با هم داشته باشیم و هماهنگی های لازم برای تیم امید و بزرگسالان را انجام دهیم. طبیعتا هر چه تعامل در این زمینه بیشتر باشد تیم امید و بزرگسالان با توان بیشتری در مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در مورد اینکه گفته بودید دو مربی تیم امید قراردادشان را امضا کرده اند گفت: البته بنده در این مورد اشتباه کرده بودم که باید عذرخواهی کنم. قراردادی که من اشاره کرده بودم مربوط به مرحله اول بود و آقای طباطبایی و صالح قرارداد دوم که مورد بحث است را امضا نکرده بودند و اشتباه از من بود که این موضوع را اعلام کردم.

کاشانی در مورد تماس قطبی برای هدایت تیم فوتبال امید گفت: آخرین باری که بنده با آقای قطبی صحبت کردم جام ملت های آسیا در دوحه و بعد از شکست برابر کره جنوبی بود. در این مدت هم نه با آقای قطبی و نه هر مربی دیگری تماس نداشته ام. البته ظاهرا آقای حاج باقر پیامکی را ارسال کرده اند و برای حضور قطبی در تیم امید از طرف ایشان اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: کار اخلاقی و انسانی هم نبود که تا زمانی که تکلیف آقای خاکپور مشخص نشده است بنده با مربی دیگری وارد مذاکره شوم. البته آقای پورمهدی از آمریکا تماس گرفتند و اعلام آمادگی کردند برای اینکه به تیم امید بیایند.

حبیب کاشانی در مورد مدت قرارداد محمد خاکپور در تیم امید گفت: براساس توافقی که از قبل صورت گرفته بود قرارداد ایشان تا پایان المپیک است. البته سایر کادر قراردادشان تا پایان امسال است اما قرداد خاکپور تا پایان المپیک لحاظ خواهد شد.

 

اخبار ورزشی  - مهر

 


ویدیو : کفاشیان نقایص قرارداد را پذیرفت/ خاکپور تا المپیک سرمربی امید است