کفاشیان:شبکه های"الجزیره"و"دوبی اسپرت"برای پخش مسابقات،آماده اند ، اما صداوسیما اجازه نمی دهد :



اجازه سفر برای خانم های باردار , شبکه های اجتماعی برای سایت , انواع تکنیک های آماده سازی گوشت و ماهی برای پخت

اخبار ورزشی - کفاشیان:شبکه های"الجزیره"و"دوبی اسپرت"برای پخش مسابقات،آماده اند ، اما صداوسیما اجازه نمی دهد

 

'علی کفاشیان'روز سه شنبه در سفر به شهرکرد در پاسخ به این سوال که شبکه های ورزشی الجزیره و دبی اسپرت برای پخش مستقیم فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند ، افزود:در این راستا ، در حال حاضر این دو شبکه ورزشی خارجی، برای پخش فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت:در این رابطه، سازمان صدا و سیما حضور این شبکه ها را غیرقانونی اعلام کرده است.

کفاشیان یادآور شد:فدراسیون فوتبال به صدا وسیما اعلام کرده است حاضر است شبکه فوتبال راه اندازی کند و خودش هزینه های این شبکه را پرداخت کند و هزینه های صدا و سیما و بودجه این سازمان را نیز بدهد.

وی گفت:فدراسیون فوتبال تاکید دارد، درآمدهای ناشی از پخش مسابقات باید در یک سبد قرار گیرد و بین این فدراسیون و صدا و سیما تقسیم شود و در این رابطه نیز برای پخش مستقیم ، پیشنهادهای مختلفی داده شده است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت:در نهایت صدا و سیما پیشنهادی را قبول نکرده و پخش مستقیم لیگ فوتبال در هم اکنون در بلاتکلیفی است.

به گفته وی،تنها باشگاههای حرفه ای ورزشی در کشور فوتبال است و کنفدراسیون فوتبال اسیا بر دریافت حق پخش مسابقات تاکید دارد و باشگاه ها برای حرفه ای بودن باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشند.

وی،درباره کمک دولت به فدراسیون فوتبال نیز گفت: دولت تدبیر و امید از ورزش حمایت می کند و از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کمک می شود.

کفاشیان ،درباره صحت و سقم ، نامه ای تندی که دولت قبل برای برکناری وی صادر کرده است،نیز گفت:هیچ کس با ما خوب نیست اما از وجود این نامه بی خبرم.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان در گفت وگو با خبرنگاران نیز در خصوص برکناری وینگادا از تیم ملی امید نیز گفت:هنوز برای برکناری سرمربی تیم ملی امید تصمیمی گرفته نشده است اما کمیته توسعه فنی فدراسیون از وینگادا راضی نیست.

کفاشیان، درباره اعمال ماده شش اساسنامه برای برکناری نبی از دبیرکلی فدراسیون و ایت اللهی از کمیته فنی و توسعه نیز یادآور شد:در این باره پیشنهادهای شده و حتی برای برکناری بنده نیز پیشنهادی شده است و هر کسی آمده روزی باید برود.

 اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو : کفاشیان:شبکه های"الجزیره"و"دوبی اسپرت"برای پخش مسابقات،آماده اند ، اما صداوسیما اجازه نمی دهد