کفاشیان: باید برای بازی با برزیل فکر کنیم! : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمایلی ...


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمایلی برای بازی با آمریکا نداریم و برای دیدار با برزیل هم دیگر باید فکر کنیم. تسنیم:  رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمایلی برای بازی با آمریکا نداریم و برای دیدار با برزیل هم دیگر باید فکر کنیم.

علی کفاشیان در مورد شایعه بازی تدارکاتی ایران و آمریکا اظهار داشت: بحث این بازی به هیچ عنوان صحت ندارد. اتفاقا در کنگره فیفا همزمان با جام جهانی، گلاتی رئیس فدراسیون آمریکا که رابطه دوستانه‌ای با هم داریم را ملاقات کردم که او گفت مشغول بررسی دیدارهای تدارکاتی هستند و تمایلی برای دیدار دو تیم نشان نداد. ما هم تمایلی برای بازی با آمریکا نداریم اما اگر شرایط جدیدی پیش بیاید بررسی می‌کنیم اما بازی با آمریکا در برنامه‌هایمان نیست.

وی درباره احتمال بازی با برزیل تصریح کرد: در مورد این بازی پیشنهادی مطرح شده بود اما مبلغ دو و نیم میلیون دلار برای آن درخواست کرده بودند که رقم بالایی است. ضمن اینکه الان دیگر برزیل آن تیم سابق نیست و باید برای بازی با آنها فکر کنیم و بعد تصمیم بگیریم!

فدراسیون چشم انتظار 1+5

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دریافت پاداش 8 میلیون دلاری فیفا بعد از جام جهانی عنوان کرد: تا به حال نتوانستیم پول‌هایی که می‌خواستیم را از فیفا وصول کنیم و به دنبال آن هستیم. اگر قرار بر وصول این پول هم باشد فیفا آن را یک ماه و نیم، دو ماه دیگر پرداخت می‌کند. در حال حاضر بحث پرداخت به 32 کشور است و مبلغ پاداش آنها 300 - 400 میلیون دلار می‌شود، بنابراین تهیه این پول از سوی فیفا و پرداختش زمان می‌برد.

کفاشیان افزود: به دنبال دریافت این پول هستیم، دو سال است که برای دریافت پول از فیفا مشکل داشتیم، اما چشم انتظار مذاکرات 1+5 هستیم و امیدواریم این بار دیگر مشکلی نداشته باشیم.

دیدارهای استقلال و پرسپولیس از آزادی می‌رود؟

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست 270 میلیون تومانی مدیر ورزشگاه آزادی برای هر دیدار لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نمی‌دانم این بحث را چه کسی مطرح کرده اما یک بازی که برای یک باشگاه ما 270 میلیون درآمد ندارد و اگر قرار باشد چنین رقمی مطرح شود آنها هم دیدارهای خود را به ورزشگاه‌های کوچکتر مانند ورزشگاه اکباتان یا دستگردی می‌برند.

وی در مورد اینکه چنین کاری احتمالا در واکنش به واگذاری درآمد بلیت فروشی مسابقات به استقلال و پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: بله، بلیت فروشی در اختیار استقلال و پرسپولیس است اما این رقمی که اعلام شده کارشناسی نیست.

ایران و امارات تنها شانس‌های میزبانی جام ملت‌ها

کفاشیان درباره تازه‌ترین تحولات در مسیر انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 به تسنیم گفت: هیچ اتفاق تازه‌ای نیفتاده و کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان بر روی این مسئله کار می‌کند. رقابت تنها بین ایران و امارات است و تایلند به همراه عربستان دیگر شانسی برای میزبانی ندارند.

کی‌روش ماندنی است؟

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ماندن کی‌روش تاکید کرد: درصد ماندن کی‌روش بسیار قوی شده، با توجه به اینکه او تمایل ما را برای ماندنش دیده فکر می‌کنم با تکمیل برنامه هایش به احتمال 80 - 90 درصد کار تمدید قراردادش انجام شود.

وی در باره مطرح شدن نام مربیانی چون سوسیچ و پریرا خاطرنشان کرد: در این مدت پیشنهادهای مختلفی مطرح شده ولی اسامی چون سوسیچ، پریرا و یا سایرین را ندیده‌ام. بحث 5-6 مربی هم نیست و درخواست‌های زیادی در حدود 15 مربی آمده اما در حال حاضر تنها گزینه ما کی‌روش است و مشغول مذاکره با او هستیم.

کفاشیان در واکنش به مطرح شدن گزینه ایرانی از جمله حسین فرکی یادآور شد: بله، درباره مربی ایرانی هم صحبت می‌شود اما همانطور که گفتم گزینه ما کی‌روش است و نام دیگری را هم مطرح نکرده‌ایم.

مبلغ قرارداد کی‌روش

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به رقم یک میلیون و چهارصد هزار یورویی در بحث تمدید قرارداد با کی‌روش اظهار داشت: این ارقامی که مطرح می‌شود تخمینی است. این مربی پاسخ ما را داده و شرایط به گونه‌ای است که برای ادامه همکاری به هم نزدیک شده‌ایم.

وی در مورد موانعی چون پیشنهاد 15 میلیاردی کی‌روش یا شرط عدم مصاحبه علیه وزارت ورزش در قرارداد این مربی، گفت: خیر، این رقم 15 میلیارد نیست و کمتر است. بحث مصاحبه نکردن در مورد وزارت ورزش و حوزه های خارج از مسئولیت هم بحثی نیست که بخواهیم اکنون مطرح کنیم و از ابتدای حضور کی‌روش در قراردادش وجود داشته است.

موافقت کارلوس با حضور مربی ایرانی

کفاشیان در مورد بحث استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی تصریح کرد: کی‌روش مشکلی با استفاده از مربی ایرانی ندارد. در دوره قبلی هم دو دستیار ایرانی داشت و اگر یکی از آنها در آستانه جام جهانی کارش را رها کرد به کی‌روش ارتباطی نداشت. اکنون هم او استفاده از مربی ایرانی را قبول دارد اما قصد دارد خودش این مربی را انتخاب کند.

انتخاب سرپرست جدید برای تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه تغییرات برخی مقامات فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: کارها به خوبی انجام می‌شود و ما هیچ بحثی درباره تغییرات در پست‌های فدراسیون فوتبال نداریم بلکه به فکر آینده هستیم.

وی در مورد اینکه نبی در سمت سرپرستی تیم ملی خواهد ماند خاطرنشان کرد: کارهای نبی در مقام دبیرکلی زیاد است و به طور قطع فردی سرپرست تیم ملی می‌شود که بتواند مستقل کارها را انجام دهد.

به فتح الله‌زاده پیشنهادی ندادیم

کفاشیان شایعه حضور فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر تیم‌های ملی را هم رد کرد و اظهار داشت: چنین چیزی نیست. فتح‌الله‌زاده را به عنوان فردی توانمند در فوتبال قبول دارم اما ما تاکنون برای همکاری پیشنهادی به او نداده‌ایم.

گزارش به وزیر

کفاشیان درباره ارائه اینکه آیا گزارشی از جام جهانی به وزیر ارائه شده گفت: بله، در جلسه‌ای با حضور گودرزی و شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گزارشی را از سفر تیم ملی، دستاوردها و عملکرد کادر فنی ارائه کردم. در ادامه هم وزیر ورزش اعلام کرد نظرات فنی را جمع آوری کنیم و برای توانمندسازی و افزایش قدرت تیم ملی اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم گزارش کاملی از آثار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فنی جام جهانی و فوتبال تهیه کرده و گردهمایی در مورد آن برگزار کنیم تا در نهایت با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود بتوانیم در آینده کار را بهتر پیش ببریم.

پیش‌بینی قهرمان جام

کفاشیان در پیش بینی قهرمان جام بیستم به تسنیم گفت: آلمان قهرمان جام جهانی می‌شود.

مراسمی در کار نبود!

وی درباره لغو مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال که قرار بود امشب برگزار شود، خاطرنشان کرد: این مراسم از اول هم قرار نبود برگزار شود و ما برنامه‌ای در این باره نداشتیم.


ویدیو : کفاشیان: باید برای بازی با برزیل فکر کنیم!