کشف یک محموله بزرگ "ترامادول" در خراسان رضوی (+عکس) : اخبار حوادث - کشف یک ...



اخبار حوادث - کشف یک محموله بزرگ "ترامادول" در خراسان رضوی (+عکس)

در ادامه این عملیات همدست او که راننده یک دستگاه تریلی بود در پارکینگ شهرداری شهر سرخس دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 75 هزار قرص ترامادول که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی کرده بود کشف شد.

پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی روز گذشته طی دو عملیات ضربتی محموله بزرگ قرص ترامادول را کشف کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محسن باقرزاده فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اعلام این خبر افزود:‌ در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله قرص های ترامادول و قاچاق آن به کشور همسایه بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

خراسان رضوی , استان خراسان رضوی , دادستان خراسان رضوی

 
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک سری تحقیقات گسترده قاچاقچیان را شناسایی و مخفیگاه آنها را تحت مراقبت ویژه قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطمینان از جابجایی محموله به داخل مخفیگاه فرد قاچاقچی با هماهنگی مقام قضایی در قالب سه اکیپ دریک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم حین بسته بندی قرص های روان گردان تعداد 25 هزار قرص کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات همدست او که راننده یک دستگاه تریلی بود در پارکینگ شهرداری شهر سرخس دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 75 هزار قرص ترامادول که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی کرده بود کشف شد.

سرهنگ باقرزاده در پایان ضمن تقدیر از عملکرد خوب و سریع پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف این محموله بزرگ قرص های ترامادول قاچاق خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو : کشف یک محموله بزرگ "ترامادول" در خراسان رضوی (+عکس)