کشف کروکدیل در گلخانه‌ ای در تهران! +عکس : اسماعیل میران‌زاده در خصوص کشف این ...


اسماعیل میران‌زاده در خصوص کشف این حیوانات وحشی گفت: عصر روز گذشته با خبر شدیم تعدادی جانور وحشی در یک گلخانه در شمال شهر تهران نگهداری می شود. خبرگزاری ایسنا: اسماعیل میران‌زاده در خصوص کشف این حیوانات وحشی گفت: عصر روز گذشته با خبر شدیم تعدادی جانور وحشی در یک گلخانه در شمال شهر تهران نگهداری می شود.

 در این گلخانه تعدادی حیوان شامل یک بهله عقاب تالابی خالدار بزرگ، یک بهله شابوف و یک کروکدیل نابالغ نگهداری می‌کرده است. این حیوانات پس از کشف و ضبط به منظور پیگیری سایر اقدامات قانونی شبانه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شدند.


استخدام تهران , نقشه تهران , متخصص ارتودنسی در تهران

کروکدیل کشف شده در شمال تهران


بر اساس قانون، نگهداری جانوران ، چه بومی و چه غیربومی بدون اخذ مجوز لازم و مقتضی ممنوع است. برای مثال در ماده 7 قانون شکار و صید آمده که خرید، فروش، تکثیر ، پرورش ، صدور و ورود حیوانات وحشی و اجزای آنها که غیر بومی بوده و از خارج به کشور وارد شده و یا از قبل در کشور تکثیر شده و پرورش یافته اند فقط با کسب پروانه یا اجازه از سازمان حفاظت محیط زیست مجاز است.

دیوار تهران , متخصص ارتودنسی در غرب تهران , دانشگاه تهران

شابوف کشف شده در گلخانه ای در شمال تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: این حیوانات پس از ضبط برای نگهداری موقت به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست منتقل می‌شوند. بعد از رسیدگی به پرونده آنها از نظر قضایی چنانچه قابلیت رهاسازی و زندگی در طبیعت را داشته باشند.

تهران , مجتمع فنی تهران , نقشه مترو تهران

عقاب تالابی خالدار بزرگ کشف شده در گلخانه ای در شمال تهران

 از طرفی اگر غیر از گونه‌های بومی کشور باشد براساس نظر کارشناسان مربوطه در زیستگاه‌های طبیعی کشور رهاسازی می‌شوند و آن تعدادی که امکان زیست در طبیعت را نداشته باشند و یا غیربومی باشند به مراکز نگهداری مجاز در کشور تحویل داده خواهند شد.


ویدیو : کشف کروکدیل در گلخانه‌ ای در تهران! +عکس