کشف محموله بزرگ قرص ترامادول +عکس : پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی روز گذشته ...


پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی روز گذشته طی دو عملیات ضربتی محموله بزرگ قرص ترامادول را کشف کرد. خبرگزاری ایسنا: پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی روز گذشته طی دو عملیات ضربتی محموله بزرگ قرص ترامادول را کشف کرد.

سرهنگ محسن باقرزاده فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اعلام این خبر افزود :‌ در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله قرص های ترامادول و قاچاق آن به کشور همسایه بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک سری تحقیقات گسترده قاچاقچیان را شناسایی و مخفیگاه آنها را تحت مراقبت ویژه قرار دادند.

رویای فرمانروای بزرگ , ترامادول , هتل بزرگ شیراز

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطمینان از جابجایی محموله به داخل مخفیگاه فرد قاچاقچی با هماهنگی مقام قضایی در قالب سه اکیپ دریک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم حین بسته بندی قرص های روان گردان تعداد 25 هزار قرص کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات همدست او که راننده یک دستگاه تریلی بود در پارکینگ شهرداری شهر سرخس دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 75 هزار قرص ترامادول که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی کرده بود کشف شد.

سرهنگ باقرزاده در پایان ضمن تقدیر از عملکرد خوب و سریع پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف این محموله بزرگ قرص های ترامادول قاچاق خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.


ویدیو : کشف محموله بزرگ قرص ترامادول +عکس