کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی مقابل احمدی نژاد (+عکس) :       خبرنگار تلویزیون ...



 

 

 

خبرنگار تلویزیون اسپانیا دیروز هنگام مصاحبه با رئیس جمهور كشورمان برخلاف قوانین و پروتكل جمهوری اسلامی ایران، حجاب خود را برداشت و با بی اعتنایی احمدی نژاد به گستاخی خود ادامه داد.

به گزارش "الف"، در حالیکه رییس جمهور در گفتگو با آنا پاستور، خبرنگار زن تلویزیون اسپانیا به دفاع از مواضع کشورمان و تشریح نفوذ صهیونیسم در اروپا می پرداخت، این خانم خبرنگار روسری خود را انداخت اما با هیچ واكنشی از سوی دكتر احمدی نژاد روبرو نشد.

عدم تذکر مسئولان تشریفات ریاست جمهوری به خبرنگار اسپانیایی برای رعایت قانون و پروتكل كشورمان، باعث تعجب مشاهده کنندگان این مصاحبه شده است.

لازم به ذكر است، مهمانان خارجی، خبرنگار یا دیپلمات، توریست ها و حتب سران كشورها مطابق پروتكل كشورمان موظفند در خاك جمهوری اسلامی ایران حجاب اسلامی را رعایت كنند. ضمن اینکه رییس جمهور نیز به طریق اولی ملزم به رعایت این قوانین در ملاقات های خود است.

عدم تذکر به خبرنگار اسپانیایی، یادآور مصاحبه اسفندیار رحیم مشایی با خبرنگار روزنامه صباح ترکیه است که در آن مصاحبه که در دفتر مشایی صورت گرفته بود، وی خطاب به روزنامه نگار خارجی گفته بود که مشکلی در عدم رعایت حجاب برای خارجی ها نیست.  مشایی سخنان خود در این مصاحبه را تکذیب کرد.

تابستان امسال نیز، گنجاندن سوالی مشكوك و مبتنی بر یك دروغ درباره "گشت نسبت" در سوالات مجری صداوسیما از رئیس جمهور و پاسخ انحرافی احمدی نژاد به آن سوال، اعتراض شدید محافل مذهبی را برانگیخت و دسیسه دیگری از سوی اطرافیان حاشیه ساز احمدی نژاد برای ضربه به تلاشهای نیروی انتظامی در مقابله با تهاجم فرهنگی تلقی شده بود..../تحلیل:عصرایران


احمدی نژاد , محمود احمدی نژاد , نامه احمدی نژاد به اوباما


ویدیو : کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی مقابل احمدی نژاد (+عکس)