کشف حجاب اجباری دختر فلسطینی +عکس : روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، ...


روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، از اقدام یک گروه از زنان تندرو اسرائیلی در کشف حجاب اجباری یک دختر فلسطینی در شهر قدس پرده برداشت. پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، از اقدام یک گروه از زنان تندرو اسرائیلی در کشف حجاب اجباری یک دختر فلسطینی در شهر قدس پرده برداشت.

 روزنامه معاریو به نقل از شاهدان عینی فاش کرد: یکی از زنان اسرائیلی بدون هیچ دلیل و توجیهی، به این دختر فلسطینی حمله ور شد و با مشت به سر او کوبید و مشاجره با دختر را آغاز کرد، تا بقیه زنان تندرو اسرائیلی به او ملحق شوند و به طور دسته جمعی به ضرب و شتم دختر فلسطینی بپردازند.

کشف حجاب دختر حسین الله کرم , عکس دختر با حجاب , اولین دختر بی‌حجاب در ایران عکس

به گفته شاهدان عینی، زنان اسرائیلی سعی کردند حجاب دختر فلسطینی را از سرش بردارند، اما او در برابر آنها مقاومت کرد تا این که همۀ آنها به سمت او حمله ور شده و حجاب از سرش برگرفتند.

خانم «دوریت» از فعالان صلح اسرائیلی که توانست از این واقعه عکس هایی مستند بگیرد، تاکید کرد که شاهدان این حادثه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این تعدی زنان اسرائیلی انجام ندادند.

در پی انتشار عکس های این رسوایی، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش نهادن بر این جنایت، از تشکیل پرونده رسیدگی و تحقیق در این باره خبر داد.


ویدیو : کشف حجاب اجباری دختر فلسطینی +عکس