کشف جسد 2 دختر جوان در شورابیل +عکس : اجساد ۲ دختر دانشجو که در هنگام گرفتن ...


اجساد ۲ دختر دانشجو که در هنگام گرفتن عکس سلفی به علت شکستن یخ دریاچه شورابیل در این دریاچه غرق شده بودند، پیدا شد. خبرگزاری فارس: حسین درخشان سخنگوی سازرمان امداد و نجات هلال احمر از پیدا شدن اجساد 2 دختر دانشجوی غرق شده در شورابیل خبر داد.

وی گفت: ساعت 16 روز چهارشنبه 24 دانشجو پس از پایان امتحانات ترم به دریاچه شورابیل اردبیل رفته تا با یکدیگر عکس یادگاری بگیرند.

درخشان افزود: به علت نازک بودن یخ دریاچه و تعداد نفرات زیاد بر روی یخ، یخ دریاچه شکسته و 18 دانشجو به داخل آب افتادند.

وی تأکید کرد: 16 نفر از دانشجویان توسط مردم حاضر در محل از آب بیرون کشیده شدند اما متاسفانه 2 دختر دانشجو در دریاچه غرق شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: جستجوها برای یافتن اجساد این 2 دختر سرانجام شب گذشته به نتیجه رسید و امدادگران هلال احمر موفق به یافتن اجساد شدند.

به گفته درخشان 25 نجاتگر، پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان برای نجات حادثه دیدگان از زمان حادثه تا زمان کشف اجساد در محل حادثه مشغول جستجو بودند.

مرگ دختر جوان در مترو شادمان , خودکشی دختر و پسر جوان , دختر جوان

مرگ دختر جوان در مترو , رقص دختر جوان در متروی تهران , نجات دختر جوان از گودال مرگ

شکایت از متروی تهران به مرگ دختر جوان , آتش زدن جسد دختر جوان پس از آزارجنسی , حادثه ای که دختر جوان را به کما برد برایش دعا کنید

نکیسا، دختر جوان گل فروش , دختر جوان پدرش را با اره برقی تکه تکه کرد , تجاوز گروهی دو جوان افغان به دختر فرانسوی در فرحزاد

غرق شدن دختر جوان ایلامی , کشته شدن دختر جوان در سیل ایلام , 3 مرگ دختر جوان در مترو شادمان


ویدیو : کشف جسد 2 دختر جوان در شورابیل +عکس